01 juuni 2014

Cedar Point



Täna oli ilmselt minu vahetusaasta üks lõbusamaid päevi. Käisime hostisa, Maddy, Emily ja Ceoffiga Cedar Pointis (lõbustuspark). Host isa ostis veel ekstra uued riided selle jaoks. :D Kell 7 hommikul korjasime Maddy, Emily, Ceoffi Ann Arborist peale ning hakkasime Ohio poole sõitma (Lõbustuspark asub Ohio osariigis, umbes 2 tunni kaugusel). Host isa rääkis terve nädala oma lemmikust bagelsi kohvikust, kuhu me ei saanud ju minemata jätta. 

Kohale jõudsime täpselt kell 10, kui lõbustuspark avati. Üle veerandi hiiglaslikust parklast oli juba täis pargitud, autosid- busse aina tuli juurde. Cedar Pointi hotellikülastajatele avatakse park juba 9:30. Ilm oli ka väga mõnus, kartsin et peame igas järjekorras vähemalt 2h seisma. Tegelikult oli kõige pikem vist tund või poolteist. :D Käisime kõik need hullud atraktsioonid läbi. Maddy röökis iga kord nii kõvasti, et ma keskendusin rohkem naermisele kui karusellile. Pargis oli ka maailmas kõrguselt teine karusell - 420 ft (u 130m) kõrge ning sõitis 190 km/h (120mph). Kui muidu oleksime üle kahe tunni järjekorras oodanud, siis meie saime 30-minutiga. Nimelt olid karusellil mingid probleemid tekkinud, mille tõttu suleti see üsna pikaks ajaks. Me jõudisme sinna täpselt 30-minutit enne kui see korda tehti. Suuremad fännid istusid kogu aja (2h) järjekorras. Oodates rääkisime meie ümber olevate inimestega, üks mees oli selle karuselliga juba mitukümmend korda sõitnud. Viimane kord jäi karusell tipus seisma - 420ft kõrgusel (see läheb üles ainult kiiruse jõul, sellepärast ka nii tugev kiirus alguses). Istusid seal kuskil 20-minutit enne kui keegi appi tuli. Lisaks pole mitte midagi ebatavalist, kui karusell tagurpidi alla tuleb, kuna kiirus pole piisavalt tugev. Meie sõit kulges hästi, õnneks. :D Läksime host isa (kes päris mitu korda mõtles tagasi minna) ja Emilyga. Sõit kestis ainult 17-sekundit. :D Peale sõitu istus hostisa täiesti tuimalt, t-särgi nööbid olid poole peale lahti tulnud (kuidas, jäi kõigile arusaamatuks). Ta oli nii shokis, aga väga õnnelik, et ta seal ära käis! :D Pärast naersime all meie piltide üle ning kassapidaja otsustas meile pildi välja teha. Tema esimene küsimus oli, kas ma olen Eestist pärit?! Väitis, et ta tundis aktsendi järgi ära, kuna ta elas paar aastat Eestis. Ma ei tahtnud seda kuidagi alguses uskuda, aga ühegi teist loogilist järeldust ei suutnud ka teha. Muidugi oli ta tegelikult Emily käest enne uurinud.. 

Igatahes oli kogu päev nii tore ja ma olen nii tänulik, et mu hostisa meid sinna viis. Ikka veel imestan, et ta käsi meiega kõigidel atraktsioonidel, selle asemel et Ceoffiga õlut juua. :D Lasime kella seitsmeni õhtul välja.  Saime kõik korraliku päevituse, kes punase - kes pruuni. 

Osad pildid võtsin Anni blogist. :) 






Mu taga näete hostisa tuima nägu

Mu lemmik! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar