01 märts 2013

Esimene

Tere!

Olen Birgitti Pilvet (16) ja selle blogi eesmärk on võimaldada kõigil minu vahetusaasta tegemisi jägida. Vahetusõpilaseks olen juba ammu tahtnud minna ning sel aastal võtsin ennast kokku ja hakkasin asjaga põhjalikumalt tegelema. Alustasin kirjaga YFU-le ja käisin valismispäeval. Valimispäevast kujunes üllatavalt tore päev. Ootused erinevatest, rasketest voorudest ei pidanud paika, hoopis vastupidi. Koos minuga oli seal veel kolm tüdrukut. Valimispäeva korraldasid kunagised VÕP-id, kes alguses rääkisid meile reeglitest ja üldiselt vahetusaastast. Hiljem oli rollimäng, väike söögipaus ja päeva lõpus oli kõigil eraldi vestlus. Vestlusele minnes olin üsna närvis, kuid poleks põhjust olnud. Küsiti lihtsaid küsimusi: miks tahan minna? Kas mul on kindel sihtriik? Mis on minu positiivsed/ negatiivsed omadused? Miks peaks just mina stipendiumi saama? jne jne. Lõpetuseks küsiti paar inglise keelset lauset, millest ma tõenäoliselt aru ei saanud. Mõne päeva pärast sain meili, et olen valimispäeva läbinud. See oli see esimene õnnehetk :D.  Järgmised sammud olid lepinguvestlus ja lepingu sõlmimine.

Uuteks eesmärkideks seadsin inglise keele testi läbimise ja raha kokku saamise. Olen alustanud sponsorite otsingut ning loodan suure osa nende abil kokku saada. Vahetusaasta maksumus on 8026 eurot, nii et iga väiksemgi toetus on teretulnud! :)




Samuti on kõik küsimused oodatud.

Birgitti :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar