05 juuni 2014

Nädala algus



See nädal läheb küll meeletu kiirusega. Iga päev olen endale mingi tegevuse leidnud, tore et aega õieti ära kasutan. :D 

Pühapäev oli kirikus host ema jaoks väga tähtis päev - pidas enda hüvasstijätu kõne.  Ukse juures jagati lausa salvrätikuid. Lisaks pidid kõik lõpetajad, k.a mina,  lavale minema, enda nime + kooli ütlema. Pärast hoidisn leiva kaussi  ning ütlesin u 50le inimesele "this is the body of Christ" . Nemad kastsid selle veini sisse ja sõid ära.  
Õhtul käisime Maddyga kinos, pärast oli plaanis pere sõprade juurde grillipeole minna. Kinost väljudes sai Maddy sõnumi mingi diivani kohta, mida tal oli vaja vaatama minna. Sai tasuta diivani. :D Grillipeole jõudsime u kolm tundi hilhem, sõime ning varsti läksimegi koju. Mul oli kogu varustus kaasas, pidin Maddy juurde Ann Arborisse minema. Need plaanid muutusid ning sõitsin host isaga samad teedpidi tagasi. Ehk õnnestub järgmisel nädalal minna. 


Nädala esimesed kaks päeva veetsin poodides. Kõik plaanid tulid ja läksid nii kähku, et ma ei suutnud järgegi pidada. Esmaspäeval käis Sooyeon idee Howellisse minna, 3-minutit hiljem istusin autos ning sõitsin poodide poole. :D Nii mõnus päev oli,  rahakott läks küll natuke liiga palju kergemaks.. Teisestküljest ei kahetse ühtegi ostu. Sooyeonil sai shoppingu lõpuks kaardilt raha otsa ning osa asju ostmata.  Õhtul tegi mu area rap (Debbie) ettepaneku, et ma aitan teda natuke ning vastutasuks viib ta mu Twelve Oak Malli. Nii me siis läksimegi ka teisipäeval shoppama, rahavast rohkem kui ootasin. Christine, Miyu, Sooyon, Jenny (Saksamaa), Lukas (Saksamaa). Lukasega oleme igal yfu meetil kohtunud, käisime koos suusatamas ning muusikali vaatamas (kus tal osa oli). Muusikalis nägin korraks ka Jennyt. Meie suur grupp läks poes lahku, enamus ajast käisime Sooyeoni ja Lukasega. Sooyeonil kaart endiselt ei töötanud, õnneks mul oli piisavalt, et talle laenata. Kogu päev läks kähku ning plaanitud asju loomulikult jälle ei ostnud. 

Täna oli meie esimene ja viimane lõpetamise läbiharjutamine. Hommikul jalutasime Christinega Brightonisse, et koos hommikusööki süüa. Miyu magas sisse (mis pole midagi ebatavalist),  aga jõusid siiski enne, kui kooli tuli liikuda. Anna nägi meid ka autoaknast ning otsustas meiega kooli jalutada. 
Lõpetamise harjutamine oli oodatust toredam. Kohad olid perekonna nimede järgi, saime Annaga üsna lähestikku. Minu kõrval istuv poiss muutkui küsis Eesti kohta, ta polnud sellisest riigist varem kuulnud. Tänu tema huumorisoonele, möödusid need tunnid väga kiiresti ja naerurohkelt. :D 
Peale harjutamist läksime Anna, Christine, Miyu ja Sooyeoniga (ta hostid tõid ta Brightonisse) Meijerisse komme ostma. Lõpuks veetsime seal üle kahe tunni, Annal läks üle 70$ kommide peale.. :D Miyu muutkui kurtis, et ta ei oska pakkida nii et läksin talle hiljem appi (mulle meeldib pakkimine.. ). Ta küll hoiatas, et tal on palju asju, aga midagi sellist poleks ma küll osanud oodata. Ma vist ei liialda, kui ütlen et tal on 4x rohkem asju kui mul. :D Vähemalt Vietanimisse lennates on tal lubatud 2x 25kg + käsipagas (8kg). 





Siin on umbes veerand või vähem tema asju.



Vieetnami rahvusriided

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar