07 juuni 2014

Sooyeoni lõpetamine - Cory ärasaatmispidu


Kõik läheb nii kiirest, mul on tunne et esmaspäevasest shoppingust oleks nädalaid möödas. Proovin meenutada, mida ma viimase kahe päeva jooksul teinud olen. 

Neljapäeval veetsime (Christine & Miyuga) terve hommikupooliku Meijeris (again). Christinel oli vaja pilte ilmutada, millega kaasenes jälle nii palju segaudust. Kuid tehtud need saime. Lõpuks pidin koju sörkima, et ma jõuaks asjad kokku pakkida, Brightonisse tagasi tormata ja Sooyeoniga kokku saada. Poole tee pealt sain Sooyeonilt texti, et Marianna on koos Morganiga - kellega kohtusime East Coast tripil! Tegime kohe kõik plaanid ümber ja saime nendega Yum-Yum Trees kokku. Ajasime hunniku jäätist sisse, jalutasime mööda parki, tegime pilte, käisime Brightoni poes t-särke vaatamas ja nii need kaks tundi möödusid. Morganit nägime tõenäoliselt viimast korda. :(  Sooyeoni ema korjas meid Yum-Yum Tree juurest peale, et Sooyeoni lõpetamisele minna. Terve auto oli lapsi täis (Sooyeonil on 4 õde-venda).  Lõpetaine toimus Novis. Kestis kuskil kolm tundi, kõik kandsind cap & gowni ning enne lahkumist viskasid kõik oma mütsid õhku. :)  Veider, et 50% kandsid plätusid, jooksutosse või muid veidraid jalanõusid. Novist tulema saime alles 10-ajal õhtul. Nii mõnus hämar oli õues. :) Sooyeon elab Novist vähemalt 30-minuti sõidu kaugusel, hästi armsas väikeses külas. Lõpetamise puhul sõime enne magama minekut veel jäätist.  Me Sooyeonega vaatasime ta riideid, sain tema Korea rahvusriideid proovida ning lõpuks rääkisime kella neljani hommikul. :) 

Täna tõusime juba kella 10-est, Sooyeoni vend tegi meile hommikusöögi (ma loodan, et mu kallis vend loeb ka seda). Õhtul oli plaanis Cory (Saksa vahetusõpilane) ärasaatmispeole minna, siis aga selgus, et keegi ei saa meid sinna viia. Tund aega oli jälle suur segadus, plaanid muutusid vähemalt 11-korda, aga lahendatud need saime. Sooyeoni hostpere läks kella üheks Brightonisse, et lapsed saaksid pargis energiat välja elada. Me Sooyoniga jalutasime Olive Gardenisse lõuna/õhtusööki sööma, kohale jõudmine võttis täpselt tund aega. Hiljem tegime Kohlis aega parajaks, kuni Anna meid peale võttis. Cory pidu oli väga tore. Tema ema, Saksamaalt, oli ka kohale tulnud!  Süüa saime liiga palju, kuid naermine ja ringi tormamine tegi olukorra natuke paremaks. Kaheksa ajal tuli hostisa järgi, ta tahtis jäätist (ma ei saa ju jäätisele ei öelda) nii et läksime jäätisekohvikusse. Kodus pidin tükk aega diivanil lebama, et toidukooma üle läheks.. 

Normaalseid pilte hetkel väga pole. Lisan hiljem, kui saan need.



Morgan-Marianna-Sooyeon-mina




Sooyeoni noorem õde

Korea rahvusriided


Cory pidu










Sooyeon - mina- Camilla

 Christine 




Marianna - me- Emma- Christine - Miyu



alt vasakult: Camilla - Miyu- Christine - Emma
ylevalt paremal: Sooyeon- Christina - Anna- mina - Marianna

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar