24 august 2013

Esimene Cross Country trenn


Kella poole neljaks viis hostisa mu trenni.  Ma olin ilusti vormi selga pannud, aga kohale jõudes sain aru, et ma olen ainuke. Tuli välja, et vormi peab kandma ainult teisipäeviti (ärge küsige miks) ja võistlustel. 
Alguses jooksime metsas soojenduseks 4,5 km. Treener ütles, et meil on 2km läbimiseks aega 9 minutit. Pärast tegime erinevaid soojendus harjutusi. Peale soojendust jagunesime võistkondadeks ning treener andis meile paberi, kus oli  üks pikk ülesanne kirjas. Igas võistkonnas oli 4 inimest ning kõik pidid korda mööda jooksma, nii kiiresti kui suutsid. Üks ring oli 450m. Tuli joosta kas tagurpidi, keksides, risti-rästi, paaris  (ühel olid silmad kinni ning teine juhtis teda- see oli huvitav :D) või lihtsalt niisama. Esimesed 2 ringi oli väga okei, kõik tundus lihtne, aga kui olime seda poolteist tundi teinud, tahtsin ma küll "ära surra".  21km tundus selle kõrval mitte midagi. Aga see on uskumatult tore, kuidas kõik üksteisele kaasa elavad. Isegi, kui mõni tüdruk ringi lõpus kõndis, ei hakanud keegi karjuma (a la et me kaotame, kui sa ei jookse). Minu arust oli nende jaoks võistlus hoopis teise tähendusega, nad ei pea tingimata võitma.
Trenni lõpus heidsid kõik maha ja puhkasid. Samal ajal jagas treener infot (mis enamjaolt jäi mulle arusaamatuks) ning tõi meile kotitäis komme. :D
Kokkuvõttes olen selle trenniga rahul. Kõik, kellega ma rääkinud olen, on äärmiselt toredad. Nad uurivad Eesti kohta ja on sellest väga huvitatud. Mõni üksik isegi teadis, et see peaks Euroopas olema.
Õhtuks tuli Maddy ka koju ning me läksime ÜLIsuurde toidupoodi (pigem- kõigepoodi). Reaalselt, juustu leti ja liha leti vahel olid müügiks ise mängivad klaverid (varsti ei pea inimesed midagi ise tegema..). Asjad olid seal üldse väga veidralt paigutatud. Näiteks olid pesukaitsmed ja küpsised samas riiulis..
***

Ma kirjutasin alguses, et pean YFU vabatahtliku juures olema. Nüüd on asjad muutunud, kuna mu hostisa ei tahtnud, et ma sinna läheks. Seega lähen Maddyga tema kolledžisse ja  olen seal esmaspäevast - kolmapäevani. :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar