29 august 2013

Home sweet home


Täna oli viimane päev Maddy kolledžis [ :( ]. Hommikul käisime tundides, näod hakkasid juba vaikselt meelde jääma ja inimesed olid endiselt äärmiselt toredad. Üks turunduse õpetaja oli väga vaimustunud, et ma Maddyga igal pool kaasas käin ning tunnis vabatahtlikult olen. Ta jagas mulle isegi tunni materjali (see oli üllatavalt lihtne). 
Kella kolme ajal tuli hostisa mulle järgi ning läksime koju. Veider, kui väga ma nende kahe päevaga koeri igatsema hakkasin, eriti Reggiet. Nad suudavad inimesi nii kergesti õnnelikuks muuta. 

Õhtusöögiks otsustasime Itaalia restorani minna. Tegemist oli äärmiselt mõnusa kohaga, ukse peal võttis kohe teenindaja meid sappa ja juhatas lauda. Teenindaja oli noorem naine, kes sai peale mu esimest sõna (water - minu jaoks üks raskemaid sõnu) aru, et ma pole ameeriklane. Ta oli Eestist ülimalt vaimustunud ning uuris väga palju selle kohta. 
Restoranis oli minu jaoks veider, et kui tellid ühe pasta ja maksad 9 dollarit, on sul võimalus kõiki pastasid proovida, mis seal pakutakse. Ehk põhimõtteliselt sa võid terve päev seal selle 9 dollari eest süüa. Pluss enne pastat toodi lauda suur salat, et ootamine meeldivam oleks. :D 
Hiljem läksime koertega jalutama, ma armastan neid jalutuskäike. Me suudame hostisaga alati mõne põneva teema leida, mille üle võime lõputult arutleda. Kodus näitasin talle Eesti kokaraamatuid, kust ta valis endale söögid välja. Ta on Eestist üldse vaimustunud, koguaeg tahab keelt õppida. Täna ta õppis "head ööd" ütlema. :D 

Kui ma õhtul koertega hoovis olin, nägin esimest korda jaanimardikaid (thank you Brazil Karl :D)! Kahjuks ei olnud mul õigel ajal fotokat. 

PS! Hostema helistas ning rääkis, et meie naabruses elab veel kaks VÕP-i. Üks Hiinast, teine Koreast. Kui ta reedel tuleb, peaksin nendega millalgi kohtuma! :D 



Restoran


"Don't take a picture of me"






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar