28 mai 2014

Memorial Day/ Tennis banquet



Esmaspäeval meil keegi tööle ei läinud, tähistasime Memorial Day'd. Ehk siis mälestuspäev sõdades sõdinud USA sõdurite jaoks (+ suve algus). Hommikul toimus Brightonis väike paraad, osad olid juba tund aega varem toolid teeäärde valmis seadnud. Me saime host ema õe, ema ja kõigi nende väikeste lastega kokku. Justine leidis mu juhuslikult üles ning hiljem ringi jalutades nägime veel Annata ja osasid koolikaaslasi. Paraad kestis maksimum 6-minuti, selline tagasihoidlik. Pärast läksime La Marzasse mu lemmikvõileibu sööma. :) 
Kuni õhtuni jooksime poe-kodu vahelt. Kas siis oli sööki juurde vaja või otsustas mu host isa mõne redeli (või muu asja) poodi tagasi viia.  Õhtusöögi ajaks tulid Maddy, Emily, Ceoff ja hostempsi ema siia. Grillisime liha ning lisaks oli veel terve hunnik süüa, mida me ära ei jõudnud süüa. Grillimine on Memorial Day üks traditsioonidest. Lisaks on kõik kohad väikeseid ja suuri lipukesi täis. Emily tõi selle sama mängu kaasa (kirjutasin kunagi mingis postitused), saime jälle hostisa üle naerda. :D 

Täna oleksin peaaegu kooli minema hakanud, kuid õnneks sain õigel ajal pidama. Host isa otsustas kõik toad üle värvida, nii et hommikust peale värvis üks mehike meil seinu. Käisime hostisaga Costcos ja lõunal. Juhuslikult sattusime jälle Anna ja ta hostisaga kokku! Neid on alati nii tore näha. :D Kodus teatas seintevärvija (?), et kaks mu sõbrannat olid mind otsimas käinud. Miyu ja Sooyeon. Selleks ajaks olid nad juba Christine juures, kus nad tegelikult olla ei tohtinud (Christine hostema..). Et Christine päris südamerabandust ei saaks, jalutasime kõik koos Brightonisse, krepi kohvikusse. Nii paljud koolikaaslased sõitsid mööda ja tuututasid. 
Kella viieks läksime Scranton Middle Schooli, kus toimus tennise bankett. Sõime, jagati diplomeid ja saime veel viimaseid pilte tiimikaaslastega teha. Kool on üsna mu kodu lähedal, nii et mõtlesin seda ilusat päikesepaistelist sooja õhtut ära kasutada ning koju jalutada. Loomulikult, ilmusid poole teepealt ei kusagilt süsimustad pilved ja hakkas padukat kallama. Külavahel peatus üks vanamehike ning andis mulle paar kommi ja käskis sama rõõmus edasi olla. :D :D 








Lipud olid igalpool. Enamus kandsid Ameerika lipu t-särke.









Coach Maddoc. 



Aitäh kommide eest. :) 


6 kommentaari:

  1. appi kui naljakas, kui sa kirjutasid, et lipud igapool, ma kujutasin ette igalpool Eesti lippe, nii harjumatu ikka, kuigi sa tuled kohekohe tagasi :D

    VastaKustuta
  2. Võõrastelt.onudelt komme vastu võtta nagu ei tohiks :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma ise mõtlesin ka seda, et pole ikka midag iselle 17 aastaga õppinud.. Kuigi ma olin seda vanameest kirikus jne ka näinud. :D

      Kustuta
  3. Mis selle Christine emaga on? Range? :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jaa. Sel korral oli probleem selles, et ta ei luba Christinel sõpru koju kutsuda, kui teda pole.

      Kustuta