19 mai 2014

Prom


Prom toimus laupäeval (17.05) ning ületas kõvasti minu ootuseid. Alguses olid kleit ja õhtusöök ainsad, mida ma ootasin..

USAs on prom väga ülespuhutud ning selle peale kulutatakse meeletult raha. Tüdrukutel: kleit (100-500$), kingad, ehted - muud vidinad. Soeng - meik - küüned lastakse salongis korda teha. Kokku kuskil 800$. Kalleid kleite kantakse enamasti ükskord elus, järgmine aasta on jälle uut vaja.  Poisid enamasti laenutavad ülikonna (mis pole sugugi palju odavam, kui kleidi ostmine. Eriti kui saad ühe päeva seda kanda) ning kommetekohaselt ostab poiss tüdrukule (ja ka endale) promi pileti, lille käe ümber (tüdrukud poisile ka) ja teeb õhtusöögi välja. Promile minemiseks renditakse tavaliselt party bus või limusiin, millega lisandub veel vähemalt 30$ (olenevalt grupi suurusest). 
Erinevalt homecomingust saavad promile minna ainult juniorid ja seniorid (osades koolides ainult seniorid). Nooremad saavad tulla juhul, kui keegi vanemast klassist neid kaaslaseks kutsub. 


Minu promi hommik algas siis väikeste ettevalmistusteg. Anna tuli siia, käisime viimaseid oste tegemas ja tõime mu lille ära (müüa mäletas mu nime!). Meigi ja soengu jaoks palusin Emily (hostõde) meile  appi, ta teab, kuidas kõik võimalikult loomulik välja näeks. Nägin end esimest korda korraliku meigiga, peeglisse oleks nagu võõras vastu vaadanud. Eks natuke ebamugav oli alguses, kuid kui peeglist eemale sai, unustasin need mõtted ära. Anna nägi nii ilus meigiga välja! :) 
Tom tuli kella neljaks ukse taha. Tegime paar kiiret pilti ning tormasime kooli juurde, kus meid juba oodati. Tegime võpidega mälestuseks paar pilti. Põhigrupis oli nii vahetusõpilasi kui ka ameeriklasi. Justine organiseeris meile limusiini, mis peale pildistamist enamik grupist peale korjas. Õhtusööki sõime Ciao Amicis (Itaalia restoran). Seda ootasin kõige rohkem, olime siiski mu lemmikrestoranis. :D Kõik oli rahulik ja tore, kuni Jinjuta sai oma host emalt kurja sõnumi, kus kohas ta on. Ta ei öelnud neile, et ta promile läks.. 
Tants toimus Howellis, uhkes ballisaalis. Kohale jõudes oli pidu täies hoos, enne sisse minemist tehti paaridest pildid. Tantsusaalis olid valged ümarad lauad, snäki ja joogiletid ning loomulikult suur tantsupõrand. Prom meeldus mulle kordades rohkem kui homecoming. Muusika oli hea ning grupp kellega läkisme suurem. Tantsisime südaööni, kuni pidu läbi sai. Meid, tüdrukuid, viis limusiin Justine juurde väikesele "after partyle". Poisse ei lubatud - selline asi on siin väga levinud. Ta ema tõi meile hunniku head ja paremat,  rääkisime juttu ning taustaks mängis film, millele keegi tähelepanu ei pööranud. Jäin kogu õhtuga nii rahule! Poleks tõesti uskunud, et see nii lõbus võiks olla. :) 



Riley-Ceoff-Emily- hostisa (host emps oli tööreisil)




cross country tiimikaaslased













Kaylin (tennis)

Jinjuta- Anna- Mina - Justine - Miyu - Christine 


Peale promi

Käisime Walmartis korra




Limusiin

Tyleeeer


Justine juures



7 kommentaari:

  1. Aitäh Birgitti sulle parima VÕPi blogi eest, mida mina siiamaani lugenud olen. :) Isegi läbi blogi (ja see ütleb juba palju) on aru saada, kui heasüdamlik ja elu ja pisiasju hindav tüdruk sa oled. Seda kogemust väärid sa ikka kogu täiega ning ma loodan, et elu toob sulle palju head. :)

    PS. Loodan, et sa ei pahanda, rääkisin oma blogipostituses natuke sinu blogist. Aga ilusti koos viidetega. :) Sa andsid mulle lihtsalt palju inspiratsiooni!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Issand Sa oled nii armas! Suur-suur-suur aitäh Sulle! :D Minu üks blogi kirjutamise eesmärkidest on täitunud.
      Loomulikult pole midagi selle vastu, et mu blogist rääkisid. :D Kui Sul midagi blogi aadressi jagamise vastu pole, siis kirjuta mulle kuskile! :)

      Kustuta
  2. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. http://rahelprantsusmaal.blogspot.fr :) :)

      Kustuta
  3. Ilmselgelt ma ei tea, kuidas normaalselt kommentaari jätta... Haha aga loodan, et lingi said kätte :)

    VastaKustuta