10 märts 2014

Küsimused - Sleepover

Kas sõpru oli raske leida?

Mitte liiga, kuid raskem kui ootasin. Minu koolis on vähemalt nii, et inimesed ei tule ise rääkima, või siis mõni üksik väga harva. Kuid kui trennidega liituda, on asi lihtsam. Ise peab muidugi ka pingutama, et selliseid lähedasi sõpru leida. :) 

Kas puutusid kokku ka nö kiusamisega või oldi pigem just sõbralikud?

Kiusamist küll pole, kõik olid sõbralikud (ega nad väga ei rääkinud muidugi). :D Kiusamist olen üsna vähe näinud, kuid tagarääkimist on üsna palju. 


Kas seal üldse meiki ei kanta? Lihtsalt eestis kantakse väga palju :) :) sorri kui imelik on :D 

Meiki kantakse küll! Küsimuses pole midagi imelikku. :) Tüdrukuid ei huvita mis neil seljas on, kuid meik on alati hoolikalt tehtud. 

Kas õppimiskoormus on suur? Ja kas selle kõrvalt eesti materjali võtmine oleks väga raske? 

Õppimiskoormus oleneb täiesti klassidest. Kui saad kergemad klassid (kohad on üldiselt täis seal) ja inglise keel on üsna selge, ei tohiks midagi hullu olla. Kuigi ma isiklikult ei soovitaks Eesti materjali samaaegselt teha. Pigem korda klassi, saad rohkem aastat nautida. :D 

Kas pidid yfu tripi ise maksma ja kuidas seal see yfu organistatsiooniga reisimine käib? Kas need reisid yfuga olid hinna sees, et kui ma läheks siis toimuksid kaa sellised asjad?

Jaa, kõik YFUga seotud reisid tuleb ise lisaks maksta. Aasta esimeses pooles saadetakse meil, kus on kõik reisid ja hinnad kirjas. Kui on soov mõnele minna, on kõik juhised kaasa antud , mida teha. Põhimõtteliselt järjekordne paberite täitmine. :) 
Reisid toimuvad iga aasta, kuid vastavalt osariigile on see natuke erinev. 

***



Nii ja nüüd natuke mida ma vahepeal teinud olen. Nädala sees, peale viimast postitust, midagi erilist ilmselt ei toimunud. Reedel küll pani keemia õpetaja mind Putini armastajaga kõrvuti istuma.  Astusin klassi, ei jõudnud enda nimegi otsima hakata, kui keegi mind taga pingist hüüdis. Kõigi nägudest peegeldus ootusärevus, kuidas ma reageerin. Istusin maha ja küsimusi hakkas lendama: miks mulle Venemaa ei meeldi? Kas ma vihkan teda selle- eest, et ta sõda ja Putinit armastab? .. Kui Jinjuta tuli ning meid märkas, karjus ta üle klassi: "Whaaaaatt! You sit with HIM?!". Mille peale terve klass naerma hakkas. :D 

Laupäeval korraldas Marianna enda juures väikese istumise (Sleepover). Valmistasime palju süüa ja kooke, Marianna tegi Mustika pirukat! Maitses täpselt nagu Eili tehtud! Mul tekkis nii kodune tunne, lisaks on Marianna kodus alati sauna-puidu lõhn, kuna erinevalt enamus ameeriklastest, kasutavad nemad päris tuld kaminas. 
Kogu õhtu oli väga-väga tore, sõime liiga palju, vaatasime filme, rääkisime juttu. Nagu sleepover ikka. Jinjuta tegi koguaeg midagi lolli, nii oli võimatu, et meil igav hakkaks. :D Ma hakkan neid kõiki nii väga igatsema..  

Täna õhtul käisin üle pika aja youth groupis. Kirjutan sellest, kuna nägin kui abivalmid ja toredad inimesed Brightonis on! Nimelt kolis hiljuti üks ratastoolis tüdruk siia ning ühines youth groupiga. Kõik kõnniteed on lume ja kõva jääga kaetud, seega tulid need enne tema tulekut puhtaks rookida. Läksime hostemaga varem kohale, et õigeks ajaks valmis saada. Paarkümmend minutit hiljem, oli meid vähemalt seitse inimest aitamas. Mööda sõitvad autod jäävad seisma ning küsivad, kas me vajame abi? See on lihtsalt niiii tore, kuidas inimesed tulevad külmakätte aitama, mitte ei sõida mööda ega tee nägu nagu nad ei näeks meid. Ja see tunne, kui sa näed abivajaja õnnelikku ja tänulikku nägu! Kirjeldamatult hea tunne! :) 
Lisaks ma ei suuda sõnadesse panna, kui suurt austust ma selle tüdruku vastu tunnen. Vaatamata sellele, et tal on rääkimisega väga suured raskused, inimestel on keeruline teda mõista (kuid mitte võimatu! Isegi mina sain poolest aru!), ei anna ta alla ning ei karda rääkida. Eriti imetlusväärne on see, et vaimselt on ta täiesti korras ning mõtleb nagu me kõik. See-eest tema keha teeb mis tahab, ta ei suuda oma käsi kontrollida, normaalselt suud liigutada jne. Mõelge mis tunne see võib olla, kui sa oled oma kehas vangis? Inimesed kohtlevad sind nagu pooletoobist, kuigi mõistad kõike täpselt samamoodi nagu iga teine.. Ja see juures püsida nii positiivne ja enesekindel. Imetlusväärne! 









Soomeee























Anna-mina-Jinjuta


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar