07 aprill 2014

East Coast Trip 1

Juba reedel läksin Anna juurde ning laupäeva hommikul sõitsime koos Ypsilantisse. Buss jäi jälle hiljaks. Kogu päeva veetsime bussis, sõitsime kokku üle kümmne tunni. Midagi hullu ei olnud, rääkisime võpidega juttu, tegime söögi peatuseid ja loodus ümber läks ka üha ilusamaks. Päeva kõige erilisemad hetked olid Anni ja Kristeni nägemine (vahetusõpilased Eestist). Kristen küll pole meiega samas bussis, kuid vähemalt kord päevas õnnestub näha. Rääkisime automaatselt inglise keeles, Eesti keeles rääkimine on hetkel tõsiselt ebamugav. Poleks elusees arvanud, et minuga midagi sellist juhtuks .. Aga eks Eestis läheb kõik jälle väga lihtsaks, kuna keel on endiselt meeles (kõva häälega rääkimine on probleem). Peaks vist rohkem skypemiseks aega leidma..
Hotelli jõudsime kümne ajal ning kõik olid piisavalt väsinud, et kohe tubadesse minna. Anna ja Mariannaga saime ühte tuppa ning lisaks üks Saksa-Vene vahetusõpilane. Ööbime Washington D.C-s.

Täna hommikul pidime kella 7:30nest all olema ning hommikusöögiks jäi pool tundi. Ega rohkemat ei saagi loota, kui lisaks meie bussile, on veel 2 bussitäit vahetusõpilasi samas hotellis. Washingtonis oleme kolm ööd, kui ma ei eksi ja päevad tulevad väga tihedad. Täna käisime Arlington National Cemeterys (Kennedy haud + erinevates sõdades võidelnud sõdurite hauad), vaatasime White House ja George Washingtoni auks ehitatud momumenti. Seal samas oli veel palju erinevate presidentide või Ameerika sõdurite auks ehitatud mälestusmärke. Meile anti jälle vabaaega, saime oma grupidega rahulikult ringi jalutada, pilte teha ning sooja ilma nautida. Kõik on nii ilus, puudele hakkavad lehed tulema, igal pool on puud täis kirsiõisi (Cherry Blossom) .. imeilus. Pargid on hooldatud, igal pool on kas jalgratturid, jooksjad või pesapallurid, kes keset parki mängivad. Päike võttis ka korralikult, paljud põlesid ikka korralikult ära - eriti Anna.
Tänane õhtusöök oli ilmselt kogu reisi parim  - Italian Dinner! Järgnevad päevad lähme rohkem Ameerika söögikohtadesse. Igale lauale toodi salat, erinevaid pastasid ning Itaalia kana (juustuga kaetud!). Meie lauale unustati kõik asjad koguaeg toomata. Hiljaks jäänud pasta toodi minut hiljem, kui kõik taldrikud ära korjati. Kelnerid jooksid edasi - tagasi, kas sisi tõid meile unustatud sööki või uusi taldrikuid - nuge/kahvleid. Oleksime isegi browniedest peaaegu ilma jäänud. :D Aga söök maitses suurepäraselt, nii et kedagi ei huvitanud. :D
Kogu päev käisid jutud, et peale õhtusööki ootab meid üllatus. Nad viisid meid ühe hoone katusele, kust saime kõiki päeval nähtud vaatamisväärsuseid pimedas näha. Eriti tore, et kõik bussid tulid samal ajal ning saime kõikidega lõpuks rääkida!

Kogu päev oli nii tore. Hakkab vaikselt kohale jõudma, kui palju sõpru mul ülemaailma tekkinud on. Seda kõike tänu YFU erinevatele tripidele ja loomulikult vahetusaastale.

Rohkem ma kirjutada ei jaksa ja pildid lisan hiljem! Võib-olla midagi saan juba homseks panna, kui aega rohkem peaks olema. :)

- Ma suutsin enda rahakotist ka ilma jääda. Esimesel päeval! See tõotab küll põnev  kogemus tulevat, kui mul sentigi taskus pole.

Kennedy haud

White House

My awesome roommates

1. Sul on ikka imetlusväärne viitsimine, et Sa blogisse kirjutamist lõpetanud pole. Selle üle on mul ainult hea meel, sest sa kirjutad väga hästi ja ma olen sinu blogi mitu kuud jälginud :) Tänu Sinule on minu esialgsest vaimustusest saanud kindel soov saada vahetusõpilaseks. Edu ja jaksu Sulle :)