11 aprill 2014

East Coast Trip 5

Järjekordne imetore päev seljataga, läheks aeg ometi aeglasemalt. Terve päeva käsime ühest kohast teise, uskumatu, kui palju toredaid asju ühte päeva annab mahutada.

Hommikul sõitsime esimesena The Statue of Liberty´t vaatama. Ellis islandil jäi see kord käimata, aga vabaduskuju (?) oli võimas. Märkamatult jõudis lõuna kätte, kui me ükskord bussi juurde tagasi jõudsime. Sööma saime minna kas Chinatowni või Little Italysse. Leidsime ühe mõnusa armsa Itaalia restorani, mõnusa muusika ja hea söögiga. Ülejäänud aja jalutasime mööda Chinatowni, tänavad olid tihedalt pisikesi poode täis, inimesed suitsetasid ja oodatust tunduvalt vähem "valgeid inimesi" tuli vastu. Tee pealt ostsime Hiina teed, maitses nagu piimakokteil. :)

Hiljem saime kõik jälle kokku ning läksime 9/11 memoriali juurde. Leidsime juhuslikult ühe giidi endale, kes rääkis nii pikalt, et lõpuks pidime teda katkestama, tänama ja kogunemispunkti jooksma. Õnneks üks YFU töölistest oli ka meiega. Väga huvitav ja samal ajal kurb hakkas seda kõike kuulates-vaadates. Uskumatu, et üks puu jäi selles 9/11 katastroofis täiesti puutumata (või no terveks), nüüd on see aiaga ümbritsetud ja ilmselgelt suur vaatamisväärsus. Ühe kaksiktornide koha peale ehitati midagi purskkaevu laadset, keskel on sügav auk, mille põhja pole võimalik näha. Vett hoitakse talvel soojana ning suvel külmana. Miks, unustasin ära..  Sealt jalutasime edasi Wall Streetile. Väääga mõnus - päike hakkas vaikselt loojuma, õhk mõnusalt jahe, suured pilvelõhkujad ümberringi. :)
Õhtusööki sõime mingis BBQ restoranis. Portsionite suurus suudab mind ikka üllatuda, ühest portsjonist oleks vähemalt neli inimest kõhu täis saanud. Magustoid see-eest oli üks imeväike cupcake..
Tagasiteel sõitsime läbi Time Square, pimedas käib elu täpselt samamoodi nagu päevavalges. Tagasi teel tegime New Jerseys peatuse, kust saime ideaalse vaate tuledes New Yorkile. Imeilus. Ülejäänud bussisõidu pandi tuled bussis kustu, muusika põhja ning tantsisime nii palju, kui see kitsas vahekäik lubas. Väga fun! Raske uskuda, et homme on viimane täispäev..

Chinatown

Leonardo Dicapriol on seal korter

Itaalia restoran

Hiina restoran

9/11

Pooola

Ainuke puu, mis terveks jäi