09 aprill 2014

East Coast Trip 3

Tänase päeva veetsime Philadelphias, Washingtnoist kuskil kahe tunni kaugusel. Erinevalt teistest tripidest tehakse siin normaalselt peatuseid. Isegi selle kahe tunnise sõidu jooksul peatusime 20-minutit, et jalgu sirutad. Teistel tripidel sõitsime vahest 5-tundi ilma ühegi peatuseta. Lisaks on meil giid kaasas, kes oskab tõesti igale küsimusele vastata, mis meile pähe tuleb.

Tänu nädalasele tripile, mille Svenjaga jõuludel tegime, olid mulle Philadelphias enamus kohad juba tuttavad. Ainult nüüd on soojem, puudele  hakkavad lehed tulema ning eks iga kord saan midagi uut ja huvitavat teada.
Kõige pealt läksime Kunsti Muuseumi juurde, kus "Rocky" film tehtud on - need kuulsad trepiastmed. Rivistasime end kõik trepi äärde ning kolme peal jooksime korraga astmetest üles. YFU vabatahtlikud tegid all video, mis mul kunagi õnnestub äkki lisada. Saime natuke aega pildistamiseks ja tormasime bussi tagasi - päevad on siin väga tihedad. Lõuna veetsime Reading Terminal Marketis - suur hoone(?), täis erinevate rahvuste söögiputkasid.  Paljud otsustasid siiski Cheesesteake (sai, mille sees on hunnik liha, juustu ja kastet) kasuks, mida võiks Philadelphia rahvussöögiks nimetada. Ma usun, et sellest marketist leidis küll iga üks endale midagi, Hiina võpid kõndisid ainult China Towni
Hiljem jalutasime linnas ringi. Mida me nägime .. Philadelphia esimesi majasid (mis nägid väga armsad välja minu arust), Benjamin Franklini hauda, Ameerika esimest lippu ning maja, kus  Betsy Ross selle valmistas ja loomulikult Liberty Belly. See kord õnnestus sisse ka pääseda, järjekorras seisime vähem kui 20-minutit! Linna tiiru lõpuks oli juba õhtu käes ning tuli New Yorki poole sõitma hakata! Järgmised kaks tundi bussis, kuid need läksid väga ruttu. Mängisime Nikkega (Soome) kabet, kuni ta telefon ära suri. Enne New Yorki peatusime suures shopping mallis, kõigile anti veel kott erinevate poodide sooduskupongidega kaasa + 10$ õhtusöögi jaoks. Ajast puudust ei tulnud. Kõige rohkem meeldis õhtusöök, kuna saime ise valida, mis restorani lähme. :D
9:30 pidime bussis olema. Poisid tulid jälle suurte kottidega, aga no Nikket ei ületanud keegi. Ta ei paistnud enda kottide alt enam väljagi.. :D
Ööbime New Yorki külje all. Bussis loeti sõnad peale, et hotellis liiguks kõik vähemalt kolmekesi ringi, kuna kunagi ei tea, kes nurga tagant välja võib astuda. New York siiski. Enamus toad on vaatega New Yorki pilvelõhkujatele ning kõik, peale wifi, on väga hea. :)
Siin veedame järgmised ja viimased neli ööd.

Anna (Poola)

Anastasia (Saksamaa)

Soo (Korea)

Cheesesteak

Liberty Bell

Benjamin Franklini haud

Betsy Rossi maja (esimese USA lipu valmistaja)

Philly esimesed majad

Nende mustade peeglite järgi said inimesed näha, kes uksetaga on.