18 aprill 2014

Tennessee 1

Üle kolme päeva pole wifisse korralikult saanud, selle tõttu pole ka midagi kuulda olnud. Nii et kõik pere ja tuttavad (+ kui kedagi lihtsalt huvitab) , kes te uurinud olete, saate end natukene kurssi viia. ). Alates esmaspäevas tulime Tennesseesse, Marianna, tema host isa ja vennaga, matkama. Kirjutasin iga päev blogi jaoks teksti valmis, nii et copyn lihtsalt selle siia ega hakka muutma.

14.04
"Hommikul sadasid Marianna, Jason ja Breylon juba kella kaheksast sisse, pakkisime mu asjad kiiresti autosse ning reis võis alata. Õues oli meeletu tuul ja vihm, mis tegi sõitmise raskemaks. Üks hetk enam ei näinduki suurt midagi välja.
Ohio on Michiganiga üsna sarnane, aga Kentuckys hakkas loodus aina ilusamaks minema. Seda muutust on nii huvitav jälgida, iga osariigiga läksid mäed kõrgemaks ja puud/ loodus rohelisemaks, kõik õitses ja tekitas mõnusa kevade tunde. Sõitsime GPSi juhiste järgi, kuni üks hetk avastasime end keset põlde ja lehmi, teed olid kitsad, igas suunas üks rida. Peatusime esimeses ettejuhtuvas  küla poes, et hotelli midagi näksimiseks kaasa osta. Täpselt selliseid võib Eesti väikelinnadest leida, nii koduse tunde tekitas! Poes müüdi umbes viite erinevat jogurtit, paar puuvilja, asjad olid riiulite asemel kastidesse laotud jne. Samas poe kõrval sõid lehmad rohtu ja paar külajoodikut rüüpas õlut.

Mida lähemale State Parkile (sihtpunkt) jõudsime, seda mägisemaks teed läksid. Lõpuks suutis levi ka ära kaduda. Sõitsime mööda imekitsaid ja käänulisi mägiteid, õues hakkas hämarduma. Möödusime isegi mõnest üksikust puumajakesest, kus korstnast tuli suitsu ja lõhn meenutas sauna. Kes oleks võinud arvata, et mina sauna igatsema hakkan.. :D State Parke sisse sõites läks kõik veel mõnusamaks. Kõige parema kujutluspildi saab ilmselt, kui võrrelda Eesti Vabaõhumuuseumiga. Ainult kitsi leidus kõvast rohkem! Läbi selle džungli jõudsime välja ümbruse ainsasse hotelli/kämpingu laadse kohani. Ööbimiskohta ümbritsesid mäed ja järv + kitsed jooksid akna all ringi. Hotellis töötavat wifit ei olnud.
Viisime asjad tubadesse ning õhtusööki sõime hotelli restoranis. Olime nende ainsad kliendid, saime valida kas buffee või menüü söökide vahel. Huvitav, kui palju neil süüa iga päev üle jääb. Sellest kogsest seal jätkuks ilmselt nädalateks. Iga minuti tagant ilmus mõni töötaja ning haaras endale süüa. :D Peale õhtusööki jalutasime natuke kottpimedas ringi, nii soe ja mõnus oli. :)"

Üritasin nendest puudest pilti saada