18 jaanuar 2014

Esimese semestri lõpp

Neljapäeval (16.01) oli meil kokanduses viimane söögitegemise tund. :( Selle puhul tegime esimest korda magusat, retsepti sai iga grupp ise valida. Suured brownie ja oreode armastajad, nagu nad on, valis minu grupp piparmündi-oreo brownie ja piparmündi milk shake retsepti. Kuuest grupist, tegid neli browniesid ning ülejäänud kaks juustukooki ja marshmallow-küpsiseid. Õnneks oli Tom juustukoogi grupis ja teades minu juustukoogi armastust, andis ta pool oma koogist mulle! :D Tunnilõpuks oli kõigil süda paha ja tuju hea. 
Söögivahetunnil tormas Poemboy suure küpsisekandikuga minu ja Anna juurde. Ta mõni päev tagasi uuris, mis magusad asjad mulle meeldivad- tal olevat komme selliseid üllatusi oma sõpradele teha. Üks suurem õpetaja kõndis just sel hetkel mööda ja jäi kandikut uurides seisma. Rääkis natuke viisakuse mõttes ning enne lahkumist palus endale ühe küpsise. :D 
Trackis jääb Inimesi aina vähemaks, ilmselt on asi ka eksamites. Mulle annab trenn just energiat juurde, jäime veel pärast Mariannaga kooli, et natuke eksamiteks koos õppida. Kui seda sai õppimiseks nimetad. Raamatukogus oli selliseid veel terve hunnik. 

Täna (17.01) olid meil viimast päeva selle semestri tunniplaan. Viimane American Literature tund! Igas klassis toimus õpikute tagastamine, tagasiside kirjutamine ja eksamiteks õppimine. Am.Literatures saime viimaks kogu eksamimaterjali kätte. Ma ilmselt kukun selle läbi.. :D ja tõenäoliselt ma pole ainuke. 
Music Humanitys ületasin ennast ja läksin vabatahtlikult presentatsiooni (Ewert and The Two Dragons) tegema! Mõtlesin, et oleks tagumine aeg oma hirmudele vastu hakata.. ega muudmoodi neist üle ei saa. Pluss ma tahtsin neile Ewertit tutvustada. :D Aimasin, et see läheb paljudele peale ning peale tunde tulid paljud veel igast asju uurima. Music-Humanity on üks väheseid klasse/tunde, mida ma tõesti igatsema hakkan. Nii inimesi kui ka õpetajat. 
Kokanduses, kutsuti mind mõni minutit enne tunni lõpu, kooliajalehe jaoks pildistama.  Enamus klassist olid ammu ukse ees kella ootamas. Kõik tegid mulle tee vabaks, hüüdsid "Birgitti is famous" ja rääkisid midagi kujuteldavast punasest vaibast.. :D Fotograafiks oli Connor! Käisin enne kooli algust tema juures lõkkeõhtul, koolis olen teda 5 kuu jooksul maksimum 3 korda näinud. Suure kooli ilud ja valud. 
Peale tunde tõid Josh ja Nate mu koju. Jätkasin oma ajaloo küsimustele vastamist (tundub, et need ei saa kunagi otsa), kuni läksime Castcosse. Täna on Maddy viimane õhtu Brightonis ning selle puhul sõime tema lemmikrestoranis õhtust. Nagu iga kord, sain jälle midagi uut teada. See kord kuulsin, et host isa oli Rileyle (koer) 300$ kampsuni ostnud!? Ei oska kohe midagi selle peale öelda.. :D 


PS! Ma leidsin Castcost (peaaegu) Merevaigu maitsega sulatatud juustu!! 


Milk Shake 

Juustukook


Baking classi eksamitööd

Piparmündi- Oreo brownie –milk shake 

Poemboy


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar