28 jaanuar 2014

Uus semester!


LÕPUKS algas uus semester! Kui viis kuud, iga päev samades tundides käia, on väga mõnus vaheldus.  Uus semester tekitas jälle esimese koolipäeva tunde, kõik klassikaaslased on võõrad ja õpetajad uued. Ainult nüüd olen ise julgem, rääkimisega väga suuri probleeme pole ning igas klassis leidus mõni tuttav nägu. Täna rääkisime üldiselt reeglitest ja mis meid semestril ees ootab- mitte midagi erilist. Mu uus tunniplaan: 

1. Personal Finance
2. US History 
3. Chemistry Essential 2 
4. Civics 
5. Creative Writing 
6. Child Development 

Kirjutan lühidalt tundidest, mida need endast täpsemalt kujutavad, mis tundeid tekitasid ja kuidas esmamulje oli. Semestri lõpus on huvitav lugeda, kui palju arvamus klassidest muutus.  

Pesonal Finance: Sellest saab ilmselt üks minu lemmikaineid. Õpetajaga vedas, Mrs. Quackenbush  - andis mulle eelmisel semestril kokandust. Klassis on enamus Seniorid, mis annab tunnile palju plusse juurde. Tegime väikese tutvumismängu, rääkisime reeglitest jne. Õpime kõike, mis on rahaga seotud: krediitkaardid, hoiused, kuidas investeerida jne. Ausalt öeldes, selline aine peaks igas koolis kohustuslik olema.  

US History: Seal midagi ei muutunud. Klassikaaslased, klassiruum, õpetaja - kõik on sama. Ilmselt sellel semestril õpime Teist Maailmasõda (tundub endiselt imelik neid väikese tähega kirjutada. :D). Selle tunniga on küll nii, et mõni päev väga meeldib, teine päev ei suuda tunni lõppu ära oodata. 

Chemistry Essential 2: Ehk keemia. Kõik vist ilmselt teavad minu suhet keemiaga.. Kuigi õpetajaga olen rahul, andis mulle eelmisel semestril füüsikat ka. Klassikaaslased on enamus röökivad freshmanid, mis lõpuks väistab natuke ära. :D  Seega, see klass ei kuulu mu lemmikute hulka ja eks mu keemia teadmised on ka natuke puudulikud. Loodan, et see tund tuleb vähemalt kasuks! 

Civics:  Ehk ühiskond. Aine ise tuleb ilmselt üsna keeruline, kuid Mr. Neumann on kõige coolim õpetaja, kes mul USAs olnud on! Esimene küsimus suurele ringile oli, kas kool on vangla? Loomulikult karjusid aktiivsemad "JAA", millega Mr.Neumann nõustus. Ütles et neil on 100% õigus. :D 
Tema juunikuu eesmärk on meile selgeks teha, kui halb USA valitsus on, et tulevikuks oleks keegi, kes oskaks selle vastu võidelda. Praeguse seisuga olen üsna kindel, et sellest tunnist saab üks  mu lemmikuid. Eks näis, mis ma viie kuu pärast arvan. :D 

Crative Writing: Ootasin midagi muud. Kirjandite asemel keskendume rohkem luuletuste, monoloogide (õudukas) ja novellide kirjutamisele. Klassiruum oli väga mõnus, õpetaja ei kasutanud neid jubedaid laelampe, vaid pani klassinurgas olevad lambid põlema. Kusjuures õpetajaks on mees, Mr. Day, mis oli minu jaoks üllatus. See oli ka ainus tund, kus pidime kohe tunnitööd tegema. Kirjutasime kirjandid, taustaks pangi meile mõnus muusika mängima, et mõtted paremini tööle panna.
Mr. Dayl on huvitav traditsioon. Iga klassi läbinud õpilane, jätab oma sõrmejälje seinale ning annab talle enda pildi (mis ka seinale kleebitakse). Hetkel oli pool seinast sõrmejälgi ja piltidega kaetud. 12 aasta töö. 
Tunni lõpus kukkus Anna kisama, et mis ma talle kaela määrisin. :D (mina soovitasin tal selle klassi valida. :D). 

Child Development: Ega muidugi ei saa esimene päev ilma hilinemiseta jääda. Mul polnud õrna aimugi, kus see klassiruum olla võiks, küsisn erinevatelt õpetajatelt- õpilastelt, kes teele sattusid. Lõpuks läks keegi abivalmis Mike mööda, kuulis et ma ei leia klassi üles ning lubas mu õigesse kohta viia. Kuna kool on suur, võttis see aega ning tema klassiruum jäi hoopis teises suunas. Õnneks nõustus ta viimasel hetkel enda klassi poole tormata ning andis mulle juhtnöörid kätte, nii hästi kui suutis. Tegemist oli vale klassiga (see polnud tema viga. Sama tund, kuid erinev õpetaja). Läksin siis sekretäri juurde, kes mulle õige klassiruumi numbri andis. Loomulikult, ma ei teadnud kus see asub ja tormasin nagu segne mööda kooli ringi. Main Hallis põrkasin Mrs. Alexandriga kokku (Literature). Hakkas kohe uurima, et kuidas mul läheb ja kas ma tunniplaani ei ole saanud muuta. Tänu temale leidsin lõpuks ka õige klassi üles.  Msr. Szymczak (see nimi!) oli õnneks väga mõistev. :D 
Tunnist jäi väga hea mulje. Tõotab tulla põnev semester.  Õpime kuidas 1-4 aastaste lapsi kasvatada,  kuidas neid paremini mõista jne. Paljud ilmselt teavad minu laste armastust. :D Ees on ootamas mitmeid projekte, mis kõlavad väga huvitavalt. Eks näeb, mis saaama hakkab. 


Homme on meil Snowday,  öösel pidi suur külm ja tuuline ilm tulema. Mul on isegi natuke kahju, kuna meil on käimas Spirit Week enne Winter Festi (nagu oli enne Homecomingut).  Aga eks vabal päeval on ka palju plusse, saan rohkem sõpradega aega veeta.  Nädala lõpus kirjutan  väikese kokkuvõtte sellest nädalast. ;) 

PS! Meile tuli täna uus vahetusõpilane, Anatole Prantsusmaalt. Nüüd on meid 10 asemel 11. :) 




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar