12 jaanuar 2014

Tagasi kooli / Miyu sünnipäev


Ma ei tea mis jama ma siia kokku kirjutasin, aga ma olen piisavalt väsinud, et seda mitte ülelugeda. Andke vead mulle andeks.

Snow Dayd on nüüdseks läbi ning enamus lumest on ainult lombid järgi. Veider mõelda, et üleeile, oli siin üle -20 kraadi külma.. Koolist saime mõnusa hunniku kodutöid, eks kõik kaotatud päevad tuleb tasa teha. Paaris tunnis saime isegi eksami materjali. Ajaloo materjali nähes pidin infarkti saama. Muidu ma nende pärast ei põeks, kuid yfu tripidele saamiseks, peavad hinded vähemalt C-d olema. Eksamist sõltub 50%  semestri hindest. Eks näis, ma annan endast parima. :D

Järgmisel nädalal pean mitmes tunnis kõne või presentatsioon tegema (õudusunenägu). Music Humanitys tuli valida üks bänd, otsustasin Ewerti kasuks (Ewert and The Two Dragons). Teen Eestile reklaami. Ühesõnaga, nädalavahetusel tegevusest puudu ei tule. Vot sulle aastaaega puhkust. :D 

Eile veetsin ühe toreda õhtu vahetusõpilastega, tähistasime Miyu sünnipäeva. Võtsime kõik oma kodinad kooli kaasa ning peale tunde jalutasime, läbi lumehangede, Miyu juurde. Padja unustasin ma loomulikud maha, aga väikse fliisteki (õnneks) leidsin lokkerist (vedasin selle kunagi kooli, et külmas klassis mõnusam oleks).  
Õhtu jooksul vaatasime filme, rääkisime juttu  ja sõime rämpsu. Mis need kari tüdrukuid ikka teevad, kui vaatavad romantilist filmi, räägivad ja söövad. Vahepeal küpsetasime isegi pitsat ja sõime kooki. Teise filmi lõpuks, oli kõigil teleka vaatamisest kõrini ning hakkasime juttu rääkima. Olime kõik vahetusõpilased, seega polnud mõtet lootagi, et jututeemad otsa lõppeks. Pidime öösel isegi söögipausi tegema.  Südaööl saime Annale palju õnne soovida, tal on täna sünnipäev! :) 
Lõpuks olime jutust ja naerust nii kurnatud, et  sättisime ennast unenägude jaoks põrandal sisse. Veetsin järjekordse öö vaiba peal (vähemalt polnud liiga pehme). Öösel hakkasin oma soojendusega madratsit igatsema, tuba läks meeletult külmaks! Kõigil oli sama probleem, Anna pidi lausa asukohta vahetama.  
Hommikul läksime üsna varakult koju, kõigil oli tuhat asja teha. Kurb, et kõik toredad asjad nii ruttu mööda lähevad.  Tore, et palju lõbusaid asju on ees ootamas. :)

Täna õppisin terve päev. Et natuke pead tuulutada, läksime õhtul Maddyga poodi ja jäätisekohvikusse. Jäätisekohvikus oleks nagu koolikokkutulek toimunud, igal pool nägin ainult tuttavaid nägusid. Jäätise valmistas mulle Lauren, kokanduse pinginaaber. 

PS! Veider on see, et mina, kes olen külma ilmaga harjunud, kannan mantlit-mütsi-kindaid-villaseid sokke ning ikka on külm. Asiaadid, kes pole lund kunagi näinudki, kannavad pusa ja õhukest jakki (mis on eest lahti) ja ei tunne külma..


Tundisn ennast ükskordki erilisena



















Sünnipäevalapsed 



Jijuta 





Et äratuskell vait jääks, tuleb püstoliga märki tabada. 








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar