18 märts 2014

Chicago 1

Nädalavahetuse + reede veetsin Chicagos (YFU trip). Blogi ei saanud kahjuks kirjutada, kuna hotelli wifi maksis $12 päevas.

Neljapäeva õhtul tulid Christine ja Sooyeon minu juurde, et hommikul saaksime rutem Ann Arbori poole sõitma hakata. Christine võttis kõik kodutööd kaasa ja rääkis kui suur stress tal on. :D Loomulikult, kui ta valis endale kõige raskemad klassid. Ei tahtnud aastat raisku lasta nagu ta ütles. :D

Reede hommikul sõitsime Ann Arborisse, buss võttis meid kõige suurema ostukeskuse parklast peale. Meilis kirjutati suurelt, et kindlasti oleksime 7:45 kohal, kuna 8:15 on buss läinud. Tiirutasime oma 15-minutit ümber kaubamaja, ühtegi bussi näha ei olnud. Parkisime siis lihtsalt auto tee äärde ning jäime lootma, et buss leiab meid üles (parkla oli tõesti VÄGA  suur ning täpseid juhiseid ei olnud). 8:16 jõudis buss lõpuks kohale ja reis võis alata. :D Erinevalt Florida tripist, oli see kord 50% võpidest eurooplased! Sakslased, Rootslane, Soomlane, Šveitslane, Poolakad jne. Mõned tuttavad näod oli ka, kas siis Macinacist, suusatamast või Floridast. :) Sõit Chicagosse läks väga ruttu, kuskil kolm-neli tundi. See on lihtsalt uskumatu, et võhivõõras vahetusõpilane oleks nagu vana tuttav. Jututeemad ei saa kunagi otsa ning keegi ei tunne ennast ebamugavalt.

Chicagosse jõudes haarasid kõik kaamerad välja ning hakkasid igat puud ja põõsast pildistama. :D Eks ma ise olen ka selline enamasti. See kord lihtsalt istusin ja nautisin vaadet, nagunii hiljem saadetakse kõik pildid. Esimese peatuse tegime Chicago Field Museumis. Saime erinevaid ürgloomade skeletid ning mõned ajaloolised faktid ja esemed olid ka. Aega anti natuke liiga palju- 2,5 tundi. Tunniajaga oli tiir peale tehtud, enamu ajast seisime ja rääkisime. Kui vahetusõpilased kokku lasta, on raske ümberolevatele asjadele tähelepanu pöörata. Enne lahkumist tegid saksa võpid meile energizerit - laul ja tants koos. Kui lõpetasime, kõik turvamehed ja läheduses olevad inimesed plaksutasid. :D Muuseum asus järve ääres, kust avanes imeilus vaade Chicago suurtele pilvelõhkujatele ja linnale. Lake  Chicago vesi oli nii helesinine, mis tegi kõik veel kordades ilusamaks! :D  Peale suurt pildistamist, viis buss meid väikesesse shopping malli, kus leidus ainult suveniiripoode. Poodide vastu keegi suurt huvi ei tundnud, seega jalutasime tunnikese õues, et sooja ilma nautida (12-kraadi tundub hetkel väga soe). Enne õhtusööki käisime Chicago kõige kõrgema pilvelõhkuja katusel (üles minnes läksid kõrvad lukku)- vaade oli võimas!  Pildistamisele ja vaate imetlemisele läks oodatust tunduvalt kauem aega, jäime õhtusöögile hiljaks. Sõime Hard Rock Cafes- kohas, kuhu ilmselt iga YFU trip läheb. :D

Kõik ööd veetsime ühes ja samas hotellis. Tubadesse jaotati juhuslikult, ma sattusin koos asiaatide - kahe hiinlase ja ühe jaapanlasega. Hotellis saime kella 10 igal pool ringi käia, bassein väga kutsuv ei olnud - külm ja nii must, et põhja polnud õieti nähagi. Erinevalt Floridast, võisime teiste tubadesse minna, ainult üksi ei tohtinud olla. Kui keegi leitakse, saadetakse (väidetavalt) host pere juurde tagasi. :D A ja mõned toad olid n.ö "peretoad" ku on kahe toa vahel uks. YFU töötajad ilmselgelt ei usalda meid ning kõik uksed teibiti kinni.. :D