08 aprill 2014

East Coast Trip 2

Peale hommikusööki sõitsime veel viimast korda Capitol buildingu juurde, unustasime eile grupipildi teha. Õues sadas vihma, eilses soojast polnud midagi enam alles. Jooksime bussist välja, tegime pildi ning tormasime tagasi. Ülejäänud kolm ja pool tundi veetsime muuseumites. Enamustesse on tasuta sissepääs. Jõudsin kahte muuseumisse, peale teist jäime Kristeniga pingile rääkima, kuni lõpuks oli aeg bussi tagasi minna. Nende buss kogunes 30-minutit varem, seega avastasin, et olen täiesti üksinda (YFU reeglite järgi, saame suure jama kaela, kui keegi meid üksi avastab). Kõndisin ringi, kuni lõpuks mõned YFUkad leidsin, ma polnud ainuke, kes üksi oli jäänud.

Edasi sõitsime suurde shopping malli. Nikke (Soome võp) leidis ühe eriti hea pasta kiirtoidu putka, kus sõime enne shoppingut korraliku lõuna. Poodidest ma isegi ei üritanud midagi leida, aitasime Annaga Nikkele riideid valida. Huvitav, et hiljem tulid poisid suurte kottidega tagasi ning tüdrukud ainult Starbucksiga. Ma oma "tee ilma teekotita" sain tasuta. Poodides saime kuni õhtusöögini käia. Midagi erilist süüa ei saanud, väike mini-bufee ja magustoiduks saime ainult ÜHE küpsise! Vahetusõpilased pole vist ainsad, kes meie  kaalu pärast muretsevad.
Rohkem plaane polnud, kell hakkas juba kaheksa saama. Tagasi sõit oli väga cool. Bussis pandi muusika põhja ning 70% meist tantsisid ja kargasid ringi. Kahjuks vist keegi sellest videot ei saanud. :( Hotellis saime veel tunnikese all fuajees istuda, mängisime kaarte ning muusika pandi piisavalt kõvasti, et me sõimata saaks. Aga YFU vabatahtlikud on sel reisil väga toredad, keegi ei võta reegleid liiga tõsiselt ja õhkkond on vaba.

Nii palju kui aru sain, lähme homme Philadelphiasse ning ööbime New Jerseys. Seega, viimane öö Washington D.C.'s.