10 aprill 2014

East Coast Trip 4

Tänane päev oli kindlasti üks parimaid, mis mul terve vahetusaasta jooksul olnud on. Juba eile õhtul hoiatati, et paneksime ennast uhkemalt riidesse  - õhtuseks broadway show´ks. Täna veetsime ka esimese päeva New York citys! Sõitsime läbi silla (mis New Yorki viis) ning kui hakkasime välja jõudma, pani giid  "I love New York" laulu üle bussi mängima. Ikka võimas, milline see linna on! Kõik olid nii elevil, et muutsime plaane ning läksime kesklinna. Esimesena peatusime New Yorki kõige suuremas kommipoes.. ma pidin seal küll hulluks minema. :D Raske on normaalseks jääda, kui nii palju šokolaadi ja muud head kraami ümber on (võibolla oli isegi hea, et ma esimesel päeval rahakotist ilma jäin..). 40-minutit, mis meile anti, möödusid märkamatult. Järgmiseks viis buss meid suure kunstimuuseumi ette. Võisime vabalt enda väikestes gruppides ringi liikuda, peasi, et inimesi oleks rohkem kui kolm. Jalutasime Central Parkis (kusjuures, seal pole ükski asi looduslikult kasvanud), inimesed jooksid ja sõitsid ratastega. Ühe Sakslase sõber tuli ka meiega, kelle host pere elab New York city külje all. Talle on igapäevane Central Parkis jalutamas käia, tema host vanemad on miljonärid ning teevad kõik asjad talle välja. :D Hea näide, kui erinevatesse kohtadesse võivad võpid sattuda. Ma enda vahetusperet ei vahetaks isegi New Yorki miljonäride vastu. Igatahes, jalutasime pargis, tegime pilte, nautisime loodust, sõima ühe mõnusa lõuna ning hiljem tegime kiire tiiru kunstimuuseumis. Buss ja kõik olid täpselt graafikus ning saime ruttu edasi - 5th avenule minna. Meile anti tund aega, et väike "window shopping" teha, kuna osta oleks sealt üsna mõttetu. Kallid brändipoed, mida leiaks mujalt tunduvalt normaalsema hinnaga. Vähemalt saime tasuta modelliga pilti teha. :D  5th avenu lemmikkoht, oli Plaza Hotel. Kes Home Lone 2'e näinud on, siis selles hotellis on see üles filmitud. Läksime vaatasime natuke sees ka ringi.. tulevikus tahaks küll ühe öö seal veeta. :D Eks näis.  Plaza Hoteli vastas asub New Yorki suurim Apple Store.

Enne õhtusööki lasti meid Time Squarele. Vot seal alles näed tõelist elu.. Suured pilvelõhkujad, autod, inimesed, kellel pole valgusfoorist sooja ega külma. Enamus mehed ülikondades, naised väga stiilselt riietatud. Autoga tasuks sealt küll eemale hoida. M&Msi fännidele on seal suur kolmekorruseline M&M'si pood, Hersey šokolaadipood, kus mõlemas pakuti tasuta komme maitsta. Käisime ka Ameerika ühes suurimas (võimalik, et ongi kõige suurem) mänguasja poes, mida võis jällegi Home Alone 2s näha. Poleks ära tundnud, kõik on nii ümber tehtud. Keset poodi asetses suur karusell, millega 5$ eest sõita oleks saanud. Kui pildid lisan, saate kõigest parema ülevaate.
Õhtusööki sõime Itaalia bufees, issand kui hea see oli. Kõik salatid, lasanjed, pitsad, pastad ja mis kõige parem, magustoiduks oli JUUSTUKOOK! Valikus olid veel šokolaadi ja porgandikook. Me Anniga pidime hulluks minema.. :D Ja peale õhtusööki läksime Broadway Showle! Üks asi, mida vist 90% kõige enam ootasid (mina k.a). Vaatasime Rockyt (Philadelphias jooksime nendel astmetel, kus selle filmi võtted on toimunud). Näitlejad olid ilmselgelt suurepärased ja kogu show SUPER! :) Päris pikalt kestis, kuigi aeg läks märkamatult. Nägime New York City pimedas ka ära, ikka väga ilus.

Kogu päev oli nii super! New Yorkis võiks lihtsalt üks päev istuda ja inimesi jälgida, ilma igavusse suremata. Nii palju erinevaid inimesi. Asju tuleb hoolega järgida, iga nurga peal on keegi, kes selle hea meelega pihta paneks. Linn on täis kollaseid taksosid, inimesi ka piisavalt. Tänavatel proovivad mustanahalised mehikesed sulle CD-sid müüa, väidetavalt on tasuta, aga kui selle jutu õnge lähed, hakkavad sinult dollareid välja nõudma. Lihtsam on lihtsalt neid ignoreerida. Politseinikuid ei pidavat ka kusagil rohkem olema, kui New Yorkis. Nii jala, autode kui ka hobustega.

PS! Kui ma midagi imelikku kirjutasin, siis see on telefoni korrektor..

Kommipood

Livi (Šveits)

Time Square

M&M store

Finally leidsin endale õiges suuruses šokolaadi

Mariannaaa

Plaza Hotel (Home Alone 2)