12 aprill 2014

East Coast Trip 6

Viimane päev New Yorkis on läbi saanud.  hommikul jalutasime üle Brooklyn Bridge. Hoiatati suure külma ja tugeva tuule eest, aga hoopis väga soe oli. Sillalt sai nii ilusa vaate New Yorki pilvelõhkujatele. Buss korjas meid teiselt poolt silda peale ja sõidutas Time Squarele. Ringi käimiseks anti kolm tundi, millest jäi ilmselgelt väheks. Esimesed tund aega möödusid meeste osakonnas, kuna Nikke (Soome) valis endale päikeseprille.. Hiljem jalutasime mööda tänavaid, õues oli nii mõnus soe! Meil Annaga oli tänase päeva eesmärgiks Gordon Ramsay restoran üles leida. Eesmärk täidetud! :) Restoraniga ümber oli millegi pärast meeletult politseinikuid. Läksime küsima ning tuli välja, et Obama pidi kell neli sinna samasse lähedusse tulema. Üle tunni oli aega, kuid inimesed seisid juba rivis ning ootasid. Me pidime kahjuks 3:45 bussi minema ning jäi see kord nägemata. Meid oodati Rockefeller Centerisse, mille katuselt saime kogu ülevaate New Yorkile. Liftiga üles sõiteks läksid kõrvad lukku ning maailm ümber hakkas ka natuke tiirlema. :D Aga no vaade oli küll võõõimas! Istusime lihtsalt ja natusime 30-minutit vaadet.. Soovitan kõigil, kel plaanis New Yorki minna, seal katusel ära käia. :)  All maja ees olid enamik riikide lipud, isegi Eesti leidsime üles!
See jäi ka viimaseks tegevuseks New Yorkis. Edasi sõitsime tagasi hotelli, mis võttis kuskilt poolteist tundi (tavaliselt 20-minutit). Imestada midagi pole, täna on ju reede õhtu. Vaesed inimesed, kes New Yorki üritasid sõita - nad seisid ummikus heal juhul kolm tundi.

Hotellis viisime asjad tuppa ning all korrusel ootas üllatus. YFU vabatahtlikud korraldasid meile väikese hüvastijätu peo. Kõik lauad olid ära kaetud, ruumis mõnus valgus ning sõime koos ühise õhtusöögi. Peale sööki tuli DJ ja paar tundi toimus disko. Väga fun oli! Nägime lõpuks teiste busside rahvast ka ning kõikide vanade tuttavatega saime rääkida. Hiljem istusime veel osadega all koridoris, keegi ei tahtnud tubadesse minna. Eile plaanisime kõik ööläbi üleval olla, kuid minu tuba juba näiteks magab.. :D Kõik on reisist väsinud ning homme peame kell 6 hommikusöögile minema. Ega siin suurt midagi teha ka poleks.

Kokkuvõttes ei suuda ma oma emotsioone sõnadesse panna.. Kogu reis oli nii-nii tore ja need mälestused ei lähe ilmselt kunagi meelest ära. Ma olen nii tänulik, et mul selline võimalus avanes ja sain sellele tripile minna. Homme tuleb jälle raske hetk ning peame kõikide toredate inimestega hüvasti jätma.. Samas elame kõik üsna lähestikku, ehk õnnestub kokku veel saada. :)

Head ööd.

Brooklyn bridge

New Zealandi võp, kes on teinud vahetusaasta jooksul üle 40 000 pildi

Väidetavalt maailma suurim pood.

Gordon Ramsay restoran

Šveits - Saksamaa

Soome- Saksa - Šveits - Eesti

Eesti lipp!

1. Su kogu trip tundus nii mega vinge!! nii kadedaks ajasid!! :D :D Ja super kena näed välja :)

VastaKustuta
    Vastused
    1. Väga tore oli küll ja ära muretse, sul on kõik coolid tripid ees!! ;) Aitäh sulle! :D