21 aprill 2014

Tennessee 2

"Hommikul ei suutnud me oma silmi uskuda - õues oli lumetorm?! Hea, et me vähemalt natukenegi soojemaid riideid kaasa võtsime. Hommikusöögil istus üks perekond, kes tulid suvitama ega peale plätude ja õhukeste hilpude muud kaasa ei pakkinud. Viimased päevad olid ju nii soojad ja mõnusad. Matkamisest neil ilmselt suurt midagi välja ei tulnud. Meie aga lõptasime rahulikult hommikusöögi ja sõitsime 40-minuti kaugusele, Cumberland Cavernisse, koopaid vaatama. Koht oli armas. Väikese puust majakese ees lasti kantrimuusikat, väljas olid kiiktoolid vaatega otse mägedele. Majas müüdi igast träni- suveniire, komme, kivisid, pehmeid mänguasju, koopatuuri pileteid, väskelt tehtud fudget jne. Kassas olev mehike andis meile viimast isegi proovida. :)) Pärast pikka ootamist, vedas giid end lõpuks kohale ning läksime koobastesse. Veetsime seal kuskil 1,5-tundi, kõik oli väga võimas ja ilus.
Enne äraminekut suutsis Braylen (Marianna hvend) ühe mängumaja leida, mille sees oli labürint. Mariannaga alguses keeldsime sinna minnemast, käigud olid nii kitsad ja madalad. Aga no kui Jason juba läks (ainult selle nimel, et me sama teeks) ei jäänud muud üle. Ta väga kaugele küll ei jõudnud, käigud jäid liiga kitsaks ning peale 10-minutilisi pingutusi roomas samat teedpidi tagasi. Me ülejäänud suutsime raja paari sinika ja muhuga läbida. :D

Lõunasöögi kohtade valik väga suur ei olnud, hüppasime esimesse ettetulevasse putkasse. Kohalik väike pood,  mida isa ja poeg pidasid.  Igal riiulil oli sõna-otseses-mõttes kolm-neli asja. Seina pealt olevast menüüst saime nelja võileiva vahel valida - vähemalt polnud otsustamine keeruline. Valmistasid need meie silme all valmis. Kui mina oma suu lahti tegin, et tellimust esitada, järgnes kohe küsimus kust mu aktsent pärit on. Eestist polnud and midagi kuulnud, kuid Soome asus neil Austraalias. Külastajaid neil päevajooksul käib vähe ning kahe vahetusõpilase nägemine oli midagi erakordset. Tegid meile Mariannaga lausa lõuna välja. :D
Autosse tagasi jõudes, tegime käigupealt plaanid valmis ning sõitsime hotelli lähedusse tagasi, et sealseid matkaradasid vaadata. Juhuslikult jäi teepeale väike BBQ putka. Paistis parim koht õhtusöögi jaoks, peatasime auto kinni ning otsustasime menüüd vaatama minna (et kas oleks mõtet tagasi tulla).  Asutsime siis sisse, üks suur habemik vanamees andis parajasti just tellimust külastajale kätte. Kui võõras söögiga ära läks, hakkas Jason menüü kohta uurima. Vanamees vastas, et nad ei tööta kuni neljapäevani. Ei tea, kuidas see eelmine külastaja suure prae sai tellida.. :D Marianna istus terve vestluse aja telefonis, vanamees heitis talle paar kurja pilku, kuni lõpuks küsis, kas see vidin on telefon või mõni muu mänguasi? Ta polnud iPhone veel varem näinud.

Ülejäänud pärastlõuna/õhtu veetsime matkaradadel. Ilm polnud just kõige soojem, aga mäed, kosed, loodus tegi selle tasa. Siine loodus on ikka uskumatult ilus. Hotelli tagasi jõudes, panime bikiinid selga ning tormasime järve äärde. Vähemalt tundub pildi pealt, et meil on siin jube soe ilm. :D "

labürint

Nii need sinikad ja muhud tulid