25 november 2013

Church Movie/ kontsert


Tänane päev oli väga tihe.  Hommikul läksime kirikusse. Sel pühapäeval korraldasid service host ema youth group. Väga mõnus oli. Hea on vaadata, kuidas kõik ennast laval nii vabalt tunnevad! Ma loodan, et ma olen ka üks kord selline.. :D Enne algust rääkisin paari inimesega, ühel oli sõber just nädala tagasi Eestis käinud! Näitas mulle pilti ka. Kõik olid peol tehtud.
Peale kirikut läksime host vanematega sööma. Käisime ehtsas Ameerika söögikohas, mis jube ülerahvastatud. Söök see-eest oli hea. Tellisin pasta, mis oli lastele mõeldud. Portsijon oli sama suur, kui kaks Vapiano pastat kokku. 
Käisime korra kodust läbi, korjasime Christine ja Miyu peale ning läksime kirikusse. Host emal on vaja film teha ning ma leidsin talle näitlejad (et ma ise ei peaks seda tegema :D). Koha peal sain teada, et ma ikkagi pean ka osalema! Õnneks midagi väga keerulist ei olnud. Pidime väljendama erinevaid emotsioone (vihane, kurb, õnnelik), rääkida polnud vaja. Teate kui raske on teha vihast nägu, kui sa oled kolm kuud ainult õnnelik olnud.. 

Kui filmiga valmis saime, viisime kõik koju ning me host isaga läksime Ann Arborisse, Ceoffi (Emily elukaaslane) koori kontserdile. Toimus kirikus,  polnud liiga ülerahvastatud. Konsert oli väga hea. Uskumatult hästi laulsid, ma ei suuda ette kujutada, kui palju vaeva see neilt nõuab. Peale kontserti pakuti kõigile küspsiseid ja igast head kraami. :) Ukse peal hakkas üks vanem meesterahvas rääkima. Kui ta teada sai, et ma olen Eestist, kuulsin terve Läti-Eesti ajaloo ära. Ta hea sõber oli Lätist pärit. 

Uskumatu, et jälle on üks nädal möödas. Järgmine nädal  on koolis ainult kaks päeva, seega ilmselt ka see möödub väga ruttu. Kõik läheb ebanormaalselt ruttu! Aga te nautige Eesti komme-piparkooke, glögi ja muid häid (Eesti) asju!  ;)

Ann Arbor: 



Kontsert




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar