13 oktoober 2013

Homecoming Week




Terve selle nädala oli meil koolis Spirit Week  ehk igaks päevaks olid erinevad teemad mõeldud, millele vastavalt pidime riietuma. Ausalt öeldes arvasin, et rohkem inimesi  võtavad osa. Pool kooli kandsid (enamus päevi) igapäeva riideid. Aga nende hulgas, kes teemaga kaasa läksid, leidus väga loovaid ja omanäolisi kostüüme. :) 

Esmaspäeval oli Camo Day ehk sõjaväe teemaline päev. Ise olin sellel päeval Macinacis, seega ei näinud. Piltide järgi oli päris huvitavaid kostüüme välja mõeldud. 

Teisipäeval oli Nautical Day ehk tuli kanda kõike, mis on seotud merega (meremehe riietus, piraadid, sinist-valget värvi riided jne). Mul suurt midagi kanda ei olnud, nii et panin lihtsalt rätiku kaela. Kahjuks keegi ei saanud aru, et see on rätik. Iga 10 inmene ütles, et ilus sall, tekk vms. 

Kolmapäeval oli Fake Injury Day. See päev oli üks populaarsemaid, terve kool oli ratastoole, karke ja lombakaid inimesi täis. Ma sain host emalt sidemeid, mille ümber käe sidusin. Väga ebamugav asi, ma ei kujuta ette, kui peaks sellisega mitu kuud olema. :D 

Neljapäeval, Disney Dayl, olid põhimõtteliselt kõigil (kes viitsisid osa võtta) Miki hiire kõrvad peas. Loovamad inimesed olid end Kollide kompani tegelasteks või multifilmi "Up" vanameheks riietanud.

Reede oli mu lemmik päev! 98% kandsid oranži või musta, kogu päeva jooksul nägin ainult ühte tüdrukut, kellel oli roosa pluus. Seniorite ala oli kõik ära kaunistatud (meeletult palju vaeva). Tunnid olid sellel päeval lühendatud ehk 35 minutit ja 4-5 tund vahetati millegi pärast ära. Kuuenda tunni ajal toimus spordisaalis show, enne tehti väike paraad läbi kooli. See oli tõsiselt lahe! Klasside vahel toimusid erinevad võistlused (osavõtjad valiti enne ära), laulsime, esitati erinevaid tantsukavasid jne. 
Õhtul oli suur paraad, me Cross Contryga võtsime ka osa. Kusjuures, me olime kooli ainus tiim, kellel oli sellel päeval trenn..  Igatahes, paraad algas kell 6. Kõigil olid suured kommikotid kaasas, kust viskasime tee ääres seisvatele lastele komme. Ma ostsin küll 4 suurt pakki, aga ikka jäi väheks. 
Kõndisime läbi Brightoni linna kooli, kus algas Homecoming football game. Mängu keskel kuulutati homecomingu Queen välja, mis oli nii ilus sündmus!  
Mängu lõpuni ei vaadanud, vaid läksime Sooyani (Korea) sünnipäevale. Vaatasime filmi, sõime pitsat ja cup cake ning lihtsalt rääkisime. Ma olin juba ära unustanud, kui mõnusad sellised lihtsad sünnipäevad võivad olla. :) 

Eile käisime host emaga Birch Runi, Brightonis u 35 minuti kaugusel. Host ema viis mu samasse shoppingu kohta, kus me Macinac tripil käisime (selline igatsus tuli peale :( ). Sain kõik käimata jäänud poed läbi käia, kuni host ema töö asju ajas. Hiljem läksime Frankenmuthi, maailma suurimasse Christmas Store’i. Pood on aasta ringselt avatud ning praegu on kõige õigem aeg sinna minna. Pole liiga palju inimesi. Mu host perel on traditsioon, et iga vahetusõpilane saab oma jõulumuna (?), mille nad iga aasta kuuse külge riputavad. Mulle ostsime õuna (jäätise kujulist ei leidnud), lasime nime ka peale kirjutada. :D 

Et liiga pikaks ei läheks, teen Homecomingust eraldi postituse. :) 


Music Humanity klass 


Eesti keele armastaja. :D 

Fake Injury day

Paraad läbi kooli (kuuenda tunni ajal)

Mina-Emily-Marianna

Õhtune paraad





Homecoming queeni valimine





Anna-mina-Miyu-Christine ja Sooyan



Maailma suurim Christmas Store. Väga väike osa sellest.




Eesti!!!!


PS! Ma saan millagi paremaid pilte juurde, reedesest päevas jne. Lisan need hiljem juurde. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar