29 oktoober 2013

Trunk or Treat


Unustasin selle eile postitada..

Pühapäeval käsime host isaga kirikus. Üks vanem meesterhavas kirjutas mulle üks päev facebooki, et ta pole mind ammu näinud ning loodab väga mind see kord näha. Tal olevat midagi rääkida ja näidata. Olin selle täiesti ära unustanud, kuni ta täna minuga rääkima tuli. Ta töötab kuskil raadiojaamas ja selle tõttu oli tal umbes 10 erinevat Estonia postkaarti. Kümme minutit arutlesime nende postkaartide üle. Eks järgmine nädal jätkame.. 


Eelmises postituses mainisin, et terve me maja on jõulukaunistustega ära ehitud. Tegemist ei ole mingi usa kiiksuga, lihtsalt host emal oli vaja tööjuures lühifilm teha. Mind läks neil ka vaja. Mängisime jõuluõhtut, panime uhkemad riiged selga ja jõulumuusika mängima. Host isa ei olnud nõus osa võtma, nii et ta seisis ja külmetas õues. Film koosnes neljast lühiklipist, iga üks 15 sekundit. Kõik käis kähku ja rääkima ei pidanud. 


Õhtul toimus host ema Youth Groupis Trunk or Treat. Kuna mul pole siin ühtegi kostüümi, otsustas host ema minust Homecomingu Queeni teha (andis oma kleidi jne). 
Enne meid juba elu käis, täiskasvanud olid autodega kiriku ees, kostüümid seljas ning ootasid lapsi kommikaussidega. Kõik autod olid ka ära kaunistatud.  Enamus olid seal väiksed lapsed, aga õnneks tuli Maddie (koorist) ka kohale. Ma olin talle kooris maininud, et lähen sinna, seega ta otsustas ka tulla. Käisime kõik autod läbi ja saime mõlemad kahe kuu kommivarud kätte. Hiljem mängisime väikestega mingit ringmängu, ma panin muusikat ja Maddie hüüdis numbreid. Uskumatult armsaid kostüüme oli. :)


Täna on esmaspäev ehk Monday taco night. Host isa võttis Alexi ka kaasa ja läksime meie lemmikrestorani. Brandon on ülinaljakas! Parim hetk oli, kui host ema tegi endale üli terava kastme ning Brandon tahtis seda proovida. Host ema küll hoiatas, aga ta jäi endale kindlaks. Proovis ja samal ajal rääkis, et see pole üldse terav? Nelja sekundi pärast hakkas ta üle restorani röökima..
Pärast läksime veel host ema ja Brandoniga Halloweeni poodi, et mulle kostüüm muretseda. Ilusa päeva lõpetuseks ostsime Dairy Queenist jäätised ja tulime koju. 













PS! Millegi pärast ei lase arvuti mul teise lõigu teksti võrdseks panna. Kui keegi aimab miks, on abi alati oodatud. :) 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar