09 oktoober 2013

Macinac Trip

1. päev:  Laupäeva hommikul startis buss Macinaci poole. Enne sõime Mariannaga, Soo Yani (Korea) ja Christinega (Hiina) Panera Breadis hommikust, kuna seal on parim cheese bagel! Olime esimesed vahetusõpilased, kes kohal olid ja viimased, kes bussi jõudsid.. Kokku tuli meid umbes 40, 18 erinevast riigist ehk väga kirju seltskond. :D Üks oli meile Brownesid kaasa teinud!

Macinawi jõudsime umbes nelja tunniga, väga kähku läks. Süüa saime meeletutes kogustes. Macinawis oli esimene pikem peatus Mill Creek Discovery pargis. Et me ikka teaks midagi sellest linnast, näidati meile alustuseks selle teemalist filmi. Maini ära, et Macinaw on linn ja Macinac on saar. Siis jaotati meid gruppideks, osad läksid ronimis seinale + zip line tegema ning teised muuseumisse. Mina sattusin ronimis seina ja zip line gruppi. Ronimisseina ei tahtnud kõik teha, neil oli võimalus lihtsalt vaatetorni ronida. (vaade oli imeline). Ma otsustasin kõike teha, mis meile teha võimaldatakse. Üks hiina võp ronis üles ning alla ta enam tulla ei julgenud. Röökis seal üleval umbes 5-10 minutit, enne kui instruktor ta ära päästis.
Pärast käisime veel muuseumis, kus üks vanem meesterahvas rääkis meile saagidest. Nägime vee abil töötava sae ka ära.
Uskumatu, aga kell oli peaaegu 7, kui me seal lõpetasime. Käisime pitsa restoranis sööma s (PS! Seal restoranis olevat suvel kolm Eestlast töötanud) ning suundusime ööbimis kohta.
Ööbimsime metsas, palkmajades. Õhtu veetsime suures kaminaruumis. Tegime smore, laulsime, Prantsuse võp oli kitarri kaasa võtnud, mida korda mööda mängiti. Uskumatu, kui hea on vahetusõpilastega olla. Lisaks tegi õues olev äikese torm olemise mõnusaks!
Öörahu oli kell 22.00, aga kedagi väga ei huvitanud. Lõpuks läksime magama poole 12 ajal. Ma suutsin oma padja ja linad maha unustada.. õnneks oli mul rätik, mida sain padjana kasutada. :D

2. Päev: Läksime Macinaci saarele. Paadi sõit oli parim! Õues oli ülitugev tuul ja laev reaalselt hüppas! :D
Saarel rentisime rattad (kes tahtis). Seal ongi ainus võimalus liikemiseks kas jalgsi, hobuste või rattaga. Autosid sellel saarel ei ole.
Ratastega sõites jagunesime väiksemateks gruppideks. Alguses proovisime kõik koos sõita, aga see lõppes sellega, et pooled olid kraavis.
Tegime saarele tiiru peale (13 km umbes), Cozmo (Jaapani võp) tahtis mingit kivi näha. Loomulikult sõitsime sellest juba mööda, aga läksime väikse seltskonnaga tagasi. See kivi polnud seda vaeva väärt. :D
Tiir peale tehtud, andsime rattad tagasi ning vaatasime linnas ringi. Käisime haunted house’s, mis oli üsna veider..
YFU poolt saime tasuta jäätist ja soojajoogi. Käisime 5 erinevas Fudge poes. Macinac on ka selle pärast kuulus, et väidetavalt müüakse seal parimat Fudge. Käisime proovisime erinevaid maitseid, kõigil läks süda juba proovimisest pahaks. Aga alguses oli küll jube hea. Soovitan proovida.
Õhtuks oli torm vaiksemaks jäänud, nii et tagasisõit oli pisut rahulikum. Macinawis sõime õhtust ning siis viis buss meid randa, päikese loojangut vaatama (jah, korraks nägime päikest!). Tegime meeletult pilte.
Õhtu veetsime jälle kaminaruumis (õues sadas), laulsime ja tegime smore. Keegi avastas kõlarid, nii et lõpetasime diskoga.

3.päev:  Viimasel päeval käisime shoppamas.  Kohale jõudmiseks kulus üle kolme tunni, aga koos teiste võpidega pole see mingi probleem. Poodides käimiseks anti meile 4 tundi, kõik saime YFU poolt kotitäie sooduskuponge. Poode oli liiga palju, üle poolte jäid meil käimata.
Õhtusöögi sõime veidi uhkemas restoranis ja oligi  aeg tagasi sõita :(. Bussi sõit oli lõbus, panime üle bussi muusika mängima ja terve buss laulis kaasa. Keeruline on seda emotsiooni läbi blogi edasi anda, aga need kolm päeva olid ühed parimad, mis mul siin olnud on (see tähendab palju, kuna ma olen tõesti igat päeva nautinud)! Raske oli bussist lahkuda ja kõikide inimestega hüvasti jätta. Õnneks näen neid kevadel jälle! :)

Pildid on üsna suvalises järjekorras.

Kossu mäng, meie plakat jne
---

zip-line

Palusin, et ta minust zip-linel pilti teeks.. :D

See Hiinalne

see peaks süda olema.. :D

Se mõttetu kivi, mille pärast me 3km mäest üles sõitsime..

Paremalt: Soome-Eesti-Itaalia-Jaapan-Šveits-Korea-Tšiili

Marianna

Macinaw

Ööbimis koht

Saksamaa

vasakult: Šveits-Pakistan-Läti-Eesti- Saksamaa- Jaapan-Hiina-Tšiili- Korea

Smore

See Pakistani võp sulatas oma tossu kogemata ära :D :D ..

.. ja smore läks tal ka natuke valesti :D