27 oktoober 2013

Somerset Mall


Nüüd, kui mul on Eesti komme, otsustasin neid teistele proovida viia. Väga hästi läksid peale. Minu arust on need kõvasti paremad, kui USA kommid (mis ma proovinud olen). 
Esimese tunni ajal oli mul direktori juurde aega pandud, et järgmise semestri tunniplaani muuta. Annal oli sama probleem. Kuna aeg kattus täpselt American Literature tunniga, üritasin vestlust võimalikult pikaks venitada. Enamus (head) tunnid olid täis, aga vähemalt sain American Literature ära vahetada. Küsisin ka YFU reiside kohta, kas mul oleks võimalik kahele reisile minna (puudumised). Alguses ta oli nõus, aga lõpus mõtles ümber?! Ma lähen proovin esmaspäeval uuesti, see kord lähen küsin ühe toreda naise käest, kellel on sama palju sõnaõigust.
Päeva jooksul suutsin host isa mantli ära kaotada.. Õnneks jätsin selle US history klassi ja kõik lõppes hästi. :D Annal oli vähemalt lõbus ja sai mulle moraali lugeda ("Kõige pealt kaotasid sa oma õpiku ära, esmaspäeval kaotasid oma iphone ümbrise ära, täna kaotasid oma host isa mantli ära.. varsti kaotad sa oma pea ära!"). Ta on meile kõigile ema eest. :D

Õhtul toimus Cross Country (kiiremate jooksjate) viimane race. Meie tiim peab alati kohal olema, isegi kui sa ei jookse. Race toimus kooli lähedal ja nagu alati, pidime kaks tundi varem kohal olema. Õues oli äärmiselt külm ilm, aga me suudame (Mariannaga) kõik ebameeldivused naljaks pöörata. :D Teed saime ka koguaeg ostmas käia. 
Istusime parajasti tiimi juures, kui ei kusagilt ilmus Julian (Macinac trip)! Kirjeldamatult tore oli teda näha, saime kõiki mälestusi meenutada. Peale tema tulekut, kogunes üha rohkem tüdrukuid meie ümber ja kõige vaiksemad tüdrukud muutusid äärmiselt jutukaks. :D Igatahes, hiljem läksime kolmekesi eemale ja saime rahulikult rääkida. Kurb oli jälle hüvasti jätta, aga mingi nädalavahetus saame kindlasti kokku. 
Peale race tuli Kelly (Marianna host ema) meile järgi. Läksin Marianna juurde ööseks, kuna järgmine päev oli plaan shoppama minna. Seal oli üli fun! Ta host ema on sama segane, nagu tema (kõige paremas mõttes). :D Host isa läks jahile, nii et Kelly pani muusika üle maja mängima ning hakkasime pitsat tegema ja mööda kööki tantsima. Ma hakkan vaikselt aru saama, miks usa noored teiste vanematega nii vabalt suhtlevad. Peale sööki istusime veel pikalt laua taga ja rääkisime. Isegi Carlosega skypesime. 
Hommikul ärkasime üsna vara. Õues oli selline tuul ja torm, et raske oli kaua magada. Kuni Kelly ennast valmis sättis, mängis Marianna meile klaverit.. uskumatu, kui hästi ta mängib. Mul võiks keegi iga päev kodus niimoodi mängida. 
Hommikusöögi sõime Banera Breadis ning sõitsime Troysse, Somerset Malli. Somerset Mall peaks olema Michigani suurim ostukeskus. See koosneb kahest suurest hoonest, mis on omavahel sillaga ühendatud. Me jõudsime ainult ühe poole läbi käia,  selleks kulus kuus tundi. Vaene Braylon (Marianna host vend), ta sõna otseses mõttes lebas poe põrandal ja mängis telefonimänge. Ta ei vingunud mitte ühtegi korda, ma siiamaani ei jõua ära imestada. Kõik need kannatused (ma usun, et iga meessoost inimene võib ette kujutada) olid ühe Lego poe pärast. Õnneks ta sai endale ka midagi. :) 

Kogu Marianna ja ta perega veedetud aeg oli nii tore, et kahju oli lahkuda. Aeg läheb kohati liiga ruttu.. Aga samas kõik toredad ja ilusad asjad on ees ootamas. Host vanemaid oli ka tore jälle näha. Meil on hetkel terve maja jõulukaunistusi täis. Kirjutan sellest järgmises postituses. :) 


Kokandus

mina-Julian-Marianna

Kelly-Marianna-Braylon




Enne

Pärast

Somerset Mall


(Eilsed põhilaulud)









Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar