03 september 2013

Bonfire



Hommikul sõitsime lähedal asuvasse linna, Novisse, kus toimus Michigan State Fair. Tegemist oli siis n.ö Farmi loomade võistlusega, kellel on parem ja ilusam loom. Lisaks toimus loomade vahel igasuguseid võidujookse jne. 
Õues oli meeletult erinevaid söögikohti, väikestele karuselle ja tsirkus. Kuna seal pakuti ainult hot doge ja hamburgereid, läksime mujale sööma. Labor Day puhul olid enamus kohad kinni, aga leidsime ühe mõnusa võileiva restorani. 

Õhtul tuli Emily koos oma elukaaslasega külla. Nad olid väikesel road tripil käinud ning jagasid muljeid. Kuna oli õhtusöögi aeg, läksime ühe Mehhiko restorani sööma. Võtsime hostisa "little brotheri" (seoses ühe programmiga, on tal n.ö väike vend - 16-aastane), Alexi, ka kaasa. Kõik (hostisa, hostema, Maddy) rääkisid, et Alex on äärmiselt vaikne ja häbelik inimene, et ma ära ei ehmataks. Ilmselgelt pole nad eestlasi näinud, kuna ta polnud absoluutselt häbelik ega vaikne. 
Söök restoranis oli ülihea. Kõikidest nendest headest asjadest parim, mis ma seni söönud olen (Dairy Queeni jäätis ei lähe arvesse). Kui olime lõpetanud, viisime Alexi ära ning läksime tagasi restorani, kuna ma suutsin fotoka sinna jätta. Läksin küsisin ilusti inglise keeles, aga töötaja hakkas minuga hispaania keeles rääkima?! Ma ei arvanud, et mu aktsent nii suur on.. 

Kella 10 ajal võttis Brenna mu peale ja läksime Conneri juurde lõkkeõhtule. Tema maja kirjeldamiseks pole lihtsalt sõnu (miks siin kõigil nii ilusad majad on?! :D).. üritasin pilte teha, aga need pole just kõige paremad. 
Kohal olid mitmed tuttavad näod, keda viimane kord kohtasin. Kõik hüüdsid kaugelt : " Hello Bigiiidii" v " I now, you are BIKHUU" . :D Seega lõkkeõhtu oli fun, sain paljude uute inimestega tuttavaks, grillisime vahukomme ja naerda sai palju. Vahepeal käisime Danielle, Katie ja veel paari inimesega 24/7 poes. Ostsime mingit kahtlast vahu moodi ollust. Tagasi jõudes tahtsid nad mulle smore’i teha, aga kahjuks oli šokolaad otsas. Tuleb järgmise korrani oodata. 
Ülejäänud aja istusime ja rääkisime seal kella 1’ni (viimane istumine enne kooli) ja  siis viskas Brenna mu koju. Järjekordne tore õhtu oli. :) Ja ma loodan, et ma hostvanemaid üles ei ajanud.   











Mingi sigade võistlus


See pilt on küll väga udune, aga lihtsalt, üks tüdruk istus selle kitse puuris ja mängis iPadiga... USA. :D 


1 nädalased vasikad


kana ..


Jänes



Tõeline USA jänes 







Pügatud lambad




Tõelin USA lehm (ta oli ikka VÄGA  suur)



Võist tehtud lehmad 


Alpakad















Võileiva restoran

See oli ÜLIhea. Pildipewl ei näe nii he välja, aga seal all on tortilla leht, mille pel on igast juustu ja tomatit (hästi palju juustu!). 












11 kommentaari:

  1. 1 nädalane lehm on tegelt vasikas :)

    VastaKustuta
  2. hahahah see ahv oli raudselt su lemmik oma triibulise kostüümi ja minivööga :D:D:D:D agaaa...alex jah ;) kuidas su hostisa kosjamoori oskused edenevad? ;) ;) sind tundes hakkate vist varsti kokku kolima eks? Või siis hoopis põgenemisplaani hauduma...am i right?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. JAA :D :D See ahv oli parim! :D No ja nagu sa tead, ma kolin ju kohe kõigiga kokku niiet. Võid kahe kuu pärast pulma tulla ;)

      Kustuta
  3. Tere!
    Kas ma tohin seda võist tehtud lehma pilti kopeerida? Mul härra abikaas töötab nimelt Eesti Piimandusmuuseumis, tahab seda pilti kolleegidele näidata :)
    Väga mõnus blogi muide ja mõnusat meerikamaa- aastat :)

    VastaKustuta
  4. click this over here now dolabuy gucci browse around this web-site anchor click now check out here

    VastaKustuta