02 september 2013

Labor Day


Vaatamata sellele, et sain eile alles 3-ajal magama, ärkasin ikka kell 9.. Õues oli nii mõnus vihmane ilm. Hostvanemaid ei olnud kodus, nad olid kirikusse läinud. Järgmine kord üritan enne üles tõusta kui nad lähevad, tahaks ikka seal ka ära käia. 

Pärast poole käisime Cascos, see suur lao moodi pood. Iga nurga peal pakuti süüa, seega lahkudes oli kõht üsna täis. Seal on isegi söögikohad olemas, kus sõime ühe lõigu pitsat (see lõik on sama suur, kui Eestis väikesed pitsad). 
Sain teada, et Cascosse tuleb põhimõtteliselt iga kahe nädala tagand uus kaup. Ma ei kujuta ette mida nad üle jääkidega teevad, kuna ma usun, et kolmveerand sellest kaubast jääb alles. 

Cascos olles kirjutas Brenna Suzyle, et ta tuleb võtab mu kodust peale. Ta viis mu kooli, et veel kord klassid läbi käia ning kooli vaadata. Danielle tuli ka sinna. Kõik esiuksed olid kinni, mõtlesime, et kool on suletud. Õnneks saime ühest tagauksest sisse. :D Käisime kõik klassid, raamatukogu, spordisaalid, ujula jne läbi. Õnneks on lokkerid meil põhimõtteliselt kõrvuti! Danielle oli oma lokkeri juba ära kaunistanud ja vihikud ära pannud. Saaks ma sama öelda.  
Välja minnes näitasid nad koolibussi peatuse ka ära. Bussiga koju minek pidi jube olema, seega nad otsustasid, et hakkavad mind autoga koju viima. :D (Tahaks kooli juba).

Õhtul käsime hostvanematega Targetis, ostsime mulle äratuskella (mu telefon on isegi selle koha pealt kasutu, ta lülitab ennast siis välja kui ise tahab) ja vihikuid. Ja õhtusöögiks sõime kana, hapukapsast ja kartulid - väga Eestipärane. 

Kuna täna ja homme on Labor Day, on enamus kohti suletud või pannakse varem kinni. Aga teile Eestlastele, nii tuttavatele kui võõrastele, soovin ilusat toredat edukamat parimat kooli aastat! ;)



füüsika klass vist 


Danielle - Brenna 

  

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar