01 september 2013

Pool Party


Hommikul käisime Farmer’s Marketis, mis on Brightonis igal laupäeval. Ostsime arbuusi ja läksime edasi Cheese Marketisse, kust sai lisaks juustule käevõrusid ja jäätist osta.. Viimaseks jäi Bread Market.  Seal oli nii palju erinevaid leiva/saia sorte. Tavalisest saiast - pitsa täidisega saiani. Proovisin ühte juustutäidisega saia ka, ülihea oli. USA’s on hea, kui hommikusöök jäi vahele või tahad raha säästa, mine poodi ja saad kõhu väga täis. 



Kella viieks läksime mu hostpere sõprade juurde Pool Partyle. Kohtasin üht toredat tüdrukut, kes elab järve kalada ja nad sõidavad tihti nende veesuuskade ja asjadega. Ta lubas mu enda juurde kutsuda. :D 

Süüa oli korraliku. Mac&Cheese, hot dogid, salatid, browneid jne. Kõik uurisid palju Eesti kohta, mu nime ei suutnud keegi korralikult öelda. Kohtasin paari naist, kelle lapsed hakkavad minuga samas koolis käima. Nad lubasid neile edasi öelda, et nad mind aitaksid. :D 
Hiljem tuli selle peretütar (kelle juures pidu oli), Brenna, koju. Kohe kui ta kuulis, et ma armastan Imagine Dragonsit, tegi ta ühe kõne ning meil olid piletid! Ehk ma lähen Imagine Dragonsi kontserdile septembris!! :D:D jdslakdsj..  millega ma küll selle ära teenisin!? 
Hiljem pidi ta oma vanaema ära viima ning kutsus mind kaasa. Viisime vanaema ära ning ta näitas mulle nende parimaid shoppingu, söögi ja vabaaja kohti. Nägin ka eriti fancy rikaste rajooni ära. Ma ei taha teada palju need majad maksavad, need olid reaalselt sama suured kui lossid! Üks tema parimatest sõbrannadest elab seal, seega läksime talle külla. See maja oli .. villa. :D Ma suutsin seal viie minutiga ära eksida. Sõbranna nimi oli Danielle, samuti hästi tore ning äärmiselt lihtne oli suhelda. Tuli välja, et täna on ühe nende sõbra juures väike pidu. Brenna helistas Suzyle (mul pole telefoni) ning küsis kas ma võin ka tulla. Loomulikult ta lubas, ainuke nõue oli, et ma tervelt tagasi jõuaks. :D Mul on parimad hostvanemad! 

Käisime Brenna juures, ta vahetas riided ära ning läksime tagasi Danielle juurde. Selleks ajaks oli sinna nende kolmas sõbranna, Katie, jõudnud. Väga energiline ja rõõmus inimene. :D Danielle õde ühines ka meiega, ta oli 15, aga nägi välja nagu 18. Istusime natuke seal, rääkisime juttu ja nad arutasid kuhu mind viia. Kõik kõlas väga hästi. :D Hiljem kohtusin Danielle vanematega, ülimalt toredad. Mulle meeldib, et USA noored suhtlevad teiste vanematega nagu oma vanematega. 
Igatahes, kella 10 ajal hakkasime edasi liikuma. Koha leidmine oli üsna keeruline, see asus kusagil metsa sees. Maja oli väga suur ja ilus, nagu luksuslik talumaja. Neil olid isegi eeslid maja ees. Kohtusin nende ülejäänud sõpradega, meid oli seal umbes 15-20. Nagu usakatel kombeks, oli neil all korrusel väike  ’peoruum’. Oli nii poisse kui ka tüdrukuid, ülimalt toredad (üks Cross Country tüdruk oli ka!). Kõik uurisid Eesti kohta ning minu nimi valmistab neile väga suuri raskusi. :D Naljakas hetk oli, kui rääkisime paari inimesega Eestist ning üks neis sai aru, et Eestis on talvel +20, mitte -20 kraadi. Kui ta lõpuks taipas, et hoopis -20 kraadi, käis ta pool õhtut ringi ning korrutas Really??!?! :D Kohtasin ka ühte kutti, kes andis mulle päeval Bread Marketis saia proovida. Lubas järgmine kord suurema tüki lõigata. :D

Kella 1 ajal viskas Brenna mind koju (see väljend kõlab veidralt..).

Kokkuvõttes  kogu see õhtu oli nii tore, kõik lubasid mind koolis aidata ja ehk on kellegiga mõni tund ka koos. Nüüd sain sellest mõttetust hirmust lahti, et kuidas ma noortega suhtlen ja mida ma nendega räägin. 

PS! Vabandan kui jutt väga segane on, aga ma olen surmväsinud. :D 






Mu hostisale meeldib kui ma teda pildistan :D 



Bread Market


Hostema (siin on igal pool ise teenindavad kassad).

Pool Party



Brownei



Ainuke maja pilt sealt rikkurite rajoonist.


Sellised punased on siin igal pool

Brenna -Conner-Katie

Brenna-Conner-eimäletanime-Katie

Katie-mina-Connor-Brenna





11 kommentaari:

  1. Appi, sa oled reaalselt mu lemmik inimene, kes see aasta USAsse vahetusõpilaseks läks! :D Sa kirjutad nii armsalt ja hea on lugeda. Kõike paremat sulle seal kaugel!!!

    VastaKustuta
  2. jkfskjfdfkbhekehf IMAGINE DRAGONS on PARIM!!! Appi kui kade ma olen, aga samas on sinu üle hea meel :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. ONJUU!!!! :D Aga ära ole kade, neid kontsete tuleb veel ja veel. Ehk tuleb isegi Eestisse! :D

      Kustuta
  3. see party tundub nii lahe :D, kui vanad need noored on kellega sa seal koos olid? hakkate koolis ka suhtlema? :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jaa. :D Nad on vanemad, kõik olid 17-18. Ja nende lokkerid ja asjad on minuga samas kohas ja me lõpetame koos jne. Nad juba kutsusid mind igale poole, seega loodan et hakkan suhtlema. :D

      Kustuta
  4. Kas see pidu oli nagu Eesti peod? v mis te seal üldse tegite? kas seal juuakse ka noorte seas? kas joomine on rohkem v vähem levinud noorte seas kui Eestis? :D sorry et nii palju küsimusi :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Küsi-küsi. :D Aga pidu oli üsna sarnane nagu Eesti pidu. Ainuke vahe oli see, et inimesed olid kainena sama avatud, kui täis peaga. Välja nägigi nii, et kõik olid seal all, rääkisid, huumor on siin väga hästi arenenud, alati on seal peoruumis mõni piljardi laud vms. USAkatega lihtsalt ei hakka igav. :D Pildistamine on ka väga levinud, iga 3 minuti tagant tehti uus pilt. :D
      Joomine on natuke vähem levinud, kuna paljud tulevad autoga. Nad joovad küll, mõned üsna palju, aga alati leidub neid kes on kained. Nii et mul on seltsilisi :D.

      Kui ma midagi vastamata jätsin või segaseks jäi, küsi uuesti. ;)

      Kustuta