06 september 2013

Teine koolipäev


Teine päev oli juba lihtsam, klassid leidsin rutem ja näod olid tuttavad. Hommikul mu äratuskell ei helisenud, või no, äratuse asemel hakkas raadio sahisema. Koolibussi ootasin jälle 15 minutit, pidi 7:10 tulema, ilmselgelt ei tulnud. Kooli jooksin elu eest, et ma hiljaks ei jääks (7:27 hakkab tund). Esimesse tundi jäin minuti hiljaks, pidin veel kõik oma asjad kaasa vedama, kuna see lokker lihtsalt ei tule lahti! 

US Historys hakkas üks suurem punt minult Eesti kohta uurima. Naljakas, kuidas pisiasjad neid šokeerivad. Näiteks see, et meil on mõni päev suvel 20 kraadi. Kogu punt oli väga tore ja  nad lubasid mulle homme kohta hoida. :)

Muusika ajaloos kirjutas õpetaja tahvli peale ülesande, mille tegemiseks oli 20 minutit. Pool ajast ma tõlkisin ülesannet ja viimase lause juures sain aru, et ma pean 100 sõnalise kirjandi kirjutama. Hea, et ma ise oma kirjandist aru sain.  

Kokanduses kutsusid Brenna sõbrad mind enda juurde istuma. Tunnis võtsime kõik köögi ohutusnõuded läbi ja vaatasime selle teemalist filmi. Siis tuli lõpuks lõuna. Kuna mul polnud ikka seda kaarti, aitasid nad mul vajalikud koodid/numbrid muretseda. Sööklas viidi meid ühte ruumi, kust sain oma kontole raha kanda. Ma olen nendele tüdrukutele nii tänulik, et nad viitsivad mind aidata! 
Kui olin söögi kätte saanud, läksime istusime sama seltskonnaga (nagu eile) õue. Poolakas ainult haihtus ära. 

Füüsika oli kerge. Ma ei suuda ise ka uskuda, et ma seda ütlen. Lisaks oli see üks väheseid tunde, kus ma oskasin ülesaandeid lahendada. 

Viimane tund (matemaatika) on mu lemmik! Klassi otsides palus üks Hispaania VÕP, et ma aitaks tal kappi avada (ha ha). Peale esimest katset sai ta aru, kui osav ma selles olen. Õnneks kõndis üks õpetaja meist mööda ja aitas ta hädast välja. Selgus, et meil hakkas sama tund, seega tormasime klassi. See oli kõige naljakam tund, kaks VÕP’i, kes kumbki ei oska väga inglise keelt, lahendasid mingisugust matemaatilist tekstiülessanet. Õnneks istusid meie taga super toredad poiss ja tüdruk, kes meid koguaeg aitasid. Lisaks olid  nad ülinaljakad inimesed. Ma pole ammu nii palju naernud, kui seal tunnis. Hispaanlase aktsent oli ka ülimalt hea (Kes teab "That 70s show–d", siis ta aktsent oli täpselt nagu Fezil :D). Ma nägin kõvasti vaeva, et mitte tema iga sõna peale naerma hakata. Aga PS! ta rääkis paremini inglise keelt kui mina. 
Nüüd päev tipphetk! Rääkisime just Eestist, kui järsku üks poiss karjus üle klassi: "ESTONIA?! REALLY?!". Ma olin segaduses (keegi ei tea Eestit?!). Nimelt oli ta suur Kerli Kõivu fänn ja kuulab enamasti ainult tema muusikat! 

Nagu iga päev, oli peale tunde Cross Country. Uskumatu, aga iga trenn muutub aina lihtsamaks. Kuigi mulle meeldib see trenn ainult selle pärast, et hiljem on NII hea tunne. Loomulikult seltskond on ka parim mida tahta!   


 – Ma luban, et teen millalgi paremad pildid. Ma lihtsalt unustan ära.. 


Kooli tagune



Kokanduse klass. Mu lõunasöögi kaaslased on roosade teksadega ning tema kõrval olev tüdruk.



PS! Homme ma lähen ühe Cross Country tüdrukuga kooli. Mul on koolibussist kõrini. 
PS2! Mõtlesin neid tähelepanekuid natuke hiljem teha, kui olen kauem koolis käinud. 
PS3! Ma poleks kunagi arvanud, et kool, cross country ja pidev inglise keeles mõtlemine nii läbi võtab. Ma lähen siin reaalselt kell 9 -10 magama.. 


3 kommentaari:

  1. mis teemasid te füüsikas võtate?, on kergem kui RAMis? :D, mis teemasid üldse koolis võtate? neid samu mis Eestis olles juba olid läbivõetud v ikka uusi?, mis teemad matemaatikas on? sorry jälle pommitan küsimustega :D

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Küsi küsi. :D Aga füüsikas õpime kuidas kalkulaatoriga astmeid arvutada :D ..ja see on VÄGA palju kergem. RaMis olid mul kõik reaalained vägaväga nõrgad.
      Matemaatikas õpime ka kalkulaatoriga arvutama (see peaks 12 klass olema..) :D . Ja Eestis oleme seda juba teinud. Ülejäänud ained on sellised, mida mul Eestis pole. Ajaloos nad näiteks õpivad Kolumbust.. mida me kõik ammu teame. :D
      Ma usun, et kui ma inglise keelt paremini oskaks, siis see kool oleks VÄGA lihtne.

      Kustuta
    2. USA ajaloos (tärn - sellel klaviatuuril pole seda märki -.-)

      Kustuta