05 september 2013

Esimene koolipäev


Eelmisel õhtul panin äratuse kella viieks valmis ja üritasin juba üheksast magama minna. Ärevus oli sees, seega magamisest ei tulnud suurt midagi välja. Pluss mu äratuskell hakkas öö jooksul kolm korda helisema... 

Kell 6:45 pidi koolibuss mu peale võtma, aga bussi polnud kusagil. Läksin siis jala kooli, õnneks sinna pole väga pikk maa. Saingi üle pika aja iPodi kuulata. :)
Kooli jõudsin natuke enne tunde, lokkeri leidsin üles ja isegi lahti sain (peale mõnda katset). Klassi leidmine oli keeruline, õnneks põrkasin Katiega kokku, kes mind õigele poole juhatas. Esimene tund oli Amerika kirjandus. Õpetaja oli ülitore, selline energiline vanem naisterahvas. Tegemist oli lugemise tunniga, kus pidime lisaks hiiglaslikule õpikule kaks lisa raamatut valima. Tutvumise käigus selgus, et pool klassi vihkab lugemist. Huvitav miks nad selle aine endale valisid? 

Teine tund oli USA ajalugu. See ja Ameerika kirjandus on ainsad kohustuslikud ained, mille VÕP’id peavad võtma. Enamus olid seal nooremad ja tund oli üsna igav. Minu kõrval istus üks minuvanune tüdruk, tänu kellele suutisn oma unele vastu astuda. Ainult õpetajast ma väga aru ei saaanud, rääkis kiiresti ja keeruliste sõnadega. Aga kes teab, ehk on aasta lõpuks mu lemmiktund. :D  

Kolmas tund oli Muusikaajalugu. See on hetkel üks mu lemmikutest. Hästi lahe seltskond ja õpetaja oli ka äärmiselt tore. Seal klassis anti meile kindlad kohad ja minu taga istus Vietnami VÕP, kellega sain paar sõna vahetada. Klassi puhul on parim see, et enamusel oli minuga sama muusikamaitse!  Tunni lõpus hakkas üks poiss Eesti kohta uurima, minu üllatuseks ta isegi teadis kus see asub (alguses ei jätnud just targemat muljet).

Neljanda tunni ehk kokanduse klassi leidmine oli keeruline. Tormasin mööda kooli ringi, kõik oli täpselt samasugune ja mul polnud õrna aimugi kus ma olen või kuhu suunas minna. Põrkasin Soome VÕP’iga kokku, kes oli samuti ära eksinud. :D Otsisime ühe mehe, kes meid õigesse kohta juhatas. Kokanduse klassis kohtusin Poola VÕP’iga!  Seal tunnis tegime järjekordset tutvumismängu (ainus tund, kus pidi rääkides püsti tõusma). Õnneks olid seal tunnis kaks Brenna sõbrannat, kes minuga rääkima tulid ning saime koos lõunale minna. 
Saime temaga lokkerite/kappide juures kokku ja Brenna karjus juba kaugelt: " HEEEEII BIGITTIII!" ja hüppas mulle kaela. :D Söökla oli suuuur ja seal oli umbes 7 erinevat söögiputkat. Pitsad, salatid, pastad, friikad, donutsid jne. Enamus võtavad söögi kodust kaasa, üritan ka seda tegema hakata. Söögi ostmiseks oli mingisugust kaarti vaja, mida mul polnud, aga õnneks üks tüdruk tegi mulle ja Poolakale ilma küsimata välja. Inimeste kohta ei saa tõesti ühtegi halba sõna öelda.
Söögi vahetund oli 30 minutit, peale mida oli füüsika. Esimene õpetaja, kes teadis, kus on Eesti ning isegi pealinna suutis välja mõelda! Füüsikas kohtasin jälle vahetusõpilast, see kord Taist. Peale temaga rääkimist sain aru, et mu inglise keel polegi nii halb. Kui ma ta nime küsisin, vastast ta "Im from Thailand". Keele arengut on tema peal põnev jälgida.

Viimane tund oli matemaatika. Nagu igas tunnis ja igal pool mujal, oli ka sellel õpetajal mu nimega raskusi. Lõpuks vähemalt suutis midagi sarnast öelda. :D  See oli esimene tund, kus me pidime tööd tegema, või no, paaristööd. Ma olin ühe targa poisiga, kes tegi kõik   ise ära (pidime graafrikuid ülesande põhjal tegema). Ma aitasin ainult pärast värvida. Tunni lõpus tulid kaks American footballi mängijat rääkima, nad mõlemad olid lõkkeõhtul ka. Tänu ühele neist ei jäänud ma Cross Countrysse hiljaks, kuna ta juhatas mu lokkeriteni ning näitas kus mu Cross Country tiim koguneb (ta ema on treener). 

Vahetasime riided ära, jagunesime autodesse ning läksime treeningpaika (PS! autos kuulasime Imagine Dragonsit!). Tänane trenn oli kergem õnneks. Soojenduseks jooksime 1,5 km metsas ning tegime erinevaid harjutusi. Täna oli "pikamaajooks" ehk väga sprintima ei pidanud. Jooksime 6km :D. Lõdvestuseks jooksime jälle metsas 1,5 km ning siis tegime 3x 200m sprinti + 200m sörki. 

Tuli välja, et üks tüdruk elab minu lähedal, seega sain temaga koju! See oli äärmiselt hea tunne, kui astusin uksest sisse, Reggie hüppas (sõna otseses mõttes) õnnest ja lakkus mu jalgu, Ryle keerutas ümber minu ning köögist tulid parimad söögilõhnad (ma olin nälga suremas!). 
Kuna hostema pidi kella 7ks kohtumisele minema ja mul oli vaja mõned kooliasjad osta, läksin temaga kaasa. Sõitsime ühte väiksemasse linna, käisime Targetis ja läksime kirikusse. Minu esimene kord kirikus (usas). Pärast ostsime Dairy Queenist parimat jäätist, õues ka hämardus - seega oli kõik perfektne. :D

PS! See läks juba isegi liiga pikaks, seega kirjutan homme mõned tähelepanekud/erinevused kooli kohta. Proovin pilte ka teha, et teil väike kujutluspilt tekiks. :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar