27 detsember 2013

Christmas Day!



Hommikul ärkasime varakult, et enne minu lahkumist koos kingitusi avada. Ilmaga vedas, pilves ja lumine, seega jõulutunne tuli kergesti. Kui host isa lõpuks valmis sai, istusime kõik ümber kuuse ning hakkasime kingitusi avama. Siin pole mõtet isegi imestada, et iga üks sai suure hunniku kinke. Ma sain riideid, raamatu, komme, kinkekaarte jne. Host isa kingid olime koos varem ära ostnud (pidin tegema õnneliku näo ja ütlema: "Just seda ma tahtsingi!"). Ta suutis mind siiki üllatada ning oli ühe kingi salaja ostnud (mida ma vaatasin). Host ema oli ka väga tähelepanelikult jälginud ning suutis mind väga üllatada. :D Võin pildi hiljem lisada, kui kedagi huvitab.  
Päkapikud käisid loomulikult ka. Kõik sokid olid komme täis ja isegi paar kingitust oli kamina ääre peal. USAs sellist asja ei ole, et igal ööl tuleb päkapikk ja toob kommi. Tühi sokk ripub kuni jõuluööni kamine ääres. See-eest jõuluhommikul on sokid ääreni igast kraami täis. 
Peale meeleolukat kinkide avamist, sõime koos host ema valmistatud imehead hommikusööki. Kaua ei saanud host perega aega veeta, pidin kell 10:45 juba Detroidis olema. Host isa viis mu sinna ning rääkis terve tee, mis kohti me kindlasti peaksime külastama. Näiteks, on Philadelphia külje all väike küla, kus elavad inimesed ilma elektri, autode ja muude mugavusteta. Ma tahaks seal paar nädalt elada, et paremini mõista, kui mugav elu mul on. Autode asemel kasutavad hobuseid, kõik riided ja söögi teevad endale ise (nagu kunagi elati). Elanikud on kergesti ära tuntavad, kõik mustanahalised ja pikkade habemete/juustega. Svenja (võp, kes mu Philadelphiasse kaasa kutsus) oli koos oma host emaga (edaspidi Rebecca) vastas. Rebecca on äärmiselt jutukas inimene,  Svenja juurde sõites vatras elavalt meile Florida Disneylandist ning mis kohad me kindlasti peaksime läbi käima. 
Svenja maja oli hästi armas, väikeste ruutudega aknad, avar köök ja elutuba, suur kamin. Pakkisime viimased kodinad kokku (pool elamist) ning reis võis alata. Nad olid minibussi rentinud, koos teleka ja muude lõbustustega. Õues hakkas vaikselt lumetorm kerkima. Meid ootas ees 10-tunnine autosõit Delawaresse, Svenja host pere sõprade juurde. Sõitsime läbi mitme osariigi: Ohio- Pennsylvania -Maryland- Denver. Mida lähemale jõudsime, seda ilusamaks maastik läks. Mäed kerkisid ümberringi ning mul oli täpselt tunne, nagu me sõidaks Soome (Eili&Arto juurde). Sõidujooksul tegime kolm peatust. Õhtusöögi saamisega tekkis raskusi, lihtsalt kõik kohad olid suletud. Isegi McDonalds ja bensiinijaama putka! Lõpuks leidsime ühe väikese koha (in  the middle of nowhere), kus olime enam-vähem ainsad kliendid ning ootasime ikka 45 minutit paari salatilehte. 
Kohale jõudsime kuskil 11-ajal. Rebecca terve tee rääkis, et ilma Tonyta (Svenja host isa) jõuab ta 7-tunniga kohale. Ma täitsa usun, kuna enamasti oli tema ainus, kes tualetti pidi külastama. USAs on üldse mehe ja naise rollid ära vahetunud. Meestel on suuremad garderoobid, meeldib poodides käia jne. Maja, kus me peatume, on väga uhke. Nad kolisid siia üsna hiljuti sisse. Kõik on nii mõnus ja hubane, nende kuusest ma parem ei räägigi. Majas elab üks noor abielupaar (23-aastased), mõlemad on hästi lõbusad inimesed! :D Saime kõik endale eraldi toad ning vajusime kõik üsna ruttu ära. 

PS! Pildid lisan hiljem, mul pole juhet kaasas. Ja ma loodan, et Teil kõigil olid imeilusad jõulud!














Ööbimiskoht


Issi, sinu jaoks pildistasin (Banaani hoidja) :D




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar