31 detsember 2013

Trip: Tagasi Michigani



Nüüdseks olen juba tagasi Michiganis (uskumatu, kuidas aeg lendab) ja uue aastani olen Svenja juures. Michigani poole hakkasime kella 9 ajal sõitma, jätsime Roberti ja tema abikaasaga hüvasti. Kurb oli lahkuda. :(  
See kord oli õues valge, nägime loodust ja ilusaid mägesid. Sõitsime Rebecca lapsepõlve kodust möödan ning teisest majast, kus ta kümme aastat tagasi elas. Ühes väikeses linnas oli Rebecca ja Tony lemmik pretzelite kohvik,  kust ostsime 50 pretzelit.. :D Ilmselt pool läheb neist prügikasti. Vähemalt tulid need otse ahjust ning soojalt olid väga head. Ülejäänud 9-tundi möödusid rahulikult. Vaatasime Svenjaga filme, lugesime, magasime, tegime peatuseid, kuulasime muusikat ja naersime. Iga osariigi "Welcome" sildi juures tegime pilti. Märkamatult olimegi tagasi Michiganis (kell 9 õhtul). Svenja maja säras pimedas nii ilusti! Tassisime vagunitäie asju tuppa ning mulle näidati kõik ära, kus miski asub. Sain endale eraldi toa, mõnusa kõrge voodiga. :D  Kell oli küll palju, aga otsustasime Nino (Svenja väike host vend) wiid proovida. Seal ei ole pulte vaja, lihtsalt liigutad käsi. Meeletult võttis aega, et see imemasin tööle saada.. Mängisime mängu, kus pidi takistusradasid läbima (see tuleb telekast ka, ma ei suuda nime meenutada.).. see oli väsitav. :D Kahekümne minutiga olime kutud ja läksime "magama". Siin ma olen, kirjutan blogi .. Ilmselt nii pea magma ei saa, siin toas on liiga mõnus valgus, et mitte raamatut lugeda. 

Homme on viimane päev sel aastal. Nautige ja võtke viimast!  Enda päeva plaanidest täpselt ei tea, kuid õhtul peaks naabrite juures Filipiini party olema. 

Kogu see reis on väga-väga tore olnud. Uskumatu, et see renditud minibuss ühes tükis tagasi jõudis. Iga päev juhtus midagi. Üks päev lõi kivi klaasi sisse augu, teine päev sõitis Tony mõlgi sisse, kolmas päev sõitis äärekivi otsa, neljas päev lõi teine kivi mõlgi aknasse, täna hakkas miski kolisema..  
Ma olen Svenjale ja tema host perele nii tänulik, et nad mind kaasa kutsusid. Eriti tore oleks, kui minu host pere oleks ka meiega olnud. Ma olen kogu selle vahetusaasta jooksul nii õnnelik olnud ja ma ei suuda välja mõleda, millega ma selle ära olen teeninud. Tahaks nii väga neid tundeid teiega jagada.. 
Kusjuures, on väga suur võimalus, et keegi Eestlastest satub Svenja host peresse. Nad täna arutasid selle üle ning tahavad järgmise vahetusõpilase Eestist võtta. 

Roberti auto





See auto oli paksult igast träni täis



Mida lähemale Michiganile jõudsime, seda tugevamaks lumetorm läks




Minu tuba mõneks päevaks




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar