20 detsember 2013

White Elephant Day


Viimane koolinädal läks kähku. Selle üle, kui kiiresti aeg lendab, ma isegi ei imesta enam. Teisipäeval oli meil kokanduses  Chilli (chilli con carne) tegemise "võistlus". Iga rühm valis retsepti, mida pärast kõik hiljem proovisid. Meie grupp erines teistest juba valge chilli poolest, hakkliha asemel kasutasime kana. Tüüpiline on tomatikaste + hakkliha. Proovisime, pidime igale grupile hääle andma ja lõpuks valima esikolmiku. Halb oli see, et enda gruppi tuli ka hinnata ning minu arust oli meie grupil kõige parem. :D Üks grupp pakkus ainult lihatükke (ilmselt jäi neile arusaamatuks, mis asi on chilli), teine grupp oli oakonservi ja hakkliha ära seganud, kolmandal oli kogemata liiga palju tšillimaitseainet läinud, neljanda grupi nimi oli palju tõotav, kuid maitses ikka üsna kohutavalt (nad ei suutnud seda ise ka süüa). Viiendal grupil oli täitsa hea. Otsustasin neile maksimum punktid anda ja meie grupi jätsin teisele kohale. Kokkuvõttes meie grupp võitis ja saime kõik Diplomid. :D
Õhtul oli kirikus väikeste laste jõulupidu. Nad esitasid etenduse, mis oli nii-nii armas! Mul oli pärast kõht naerust valus. Üritasin pilte ka teha, kuigi üsna pime oli. Natuke aimu peaksite saama.

Täna oli White Elephant Day.  White Elephant Day mõte, on teha hästi lolle või veidraid kingitusi. Parim päev oma vanadest sokkidest või kolahunnikutest lahti saada. Meie tähitsaime seda koori tunniajal. Ladusime kõik toodud kingitused klassi keskele ning hakkasime üks haaval endale pakke valima. Teistelt oli võimalus kingitus ära ka võtta, ühte maksimum kolm korda. Enda kingitust tagasi võtta ei saanud. Mul läks hästi, sain paari põdranäoga (sooje) sokke (hädavajalik). See-eest Miyu ja Marianna said kasutatud t-särgid. Üks neist haises veel suitsu järgi. 
Füüsikas kinkis Poemboy mulle kuuse-kujulise nätsupakki ja Anna tõi mulle Kinderi šokolaade!! Viimase üle olin eriti õnnelik, kuna USAs neid ei müüda. Siin kandis vähemalt pole silma hakanud. 

Kõik esseed, ajakirjad ja tööd on ka selleks aastaks läbi. Viimasel nädalal olen rohkem kodutöid teinud, kui Eestis eelmine aasta. Mis on ise enesest hea, ei harju liiga mugava eluga ära. :D

Homme on meil viimane koolipäev sel aastal. Päev tuleb teistsugune ning kirjutan sellest järgmises postituses. Kes see neid pikki tekste ikka lugeda viitsib.. Eestis vist juba algas vaheaeg, seega ilusat parimat naerurohket vaheaega kõigile!!
















Pööraks tähelepanu kollastse riietega poisile. Ta hoidis terve aeg kõrvu kinni, kui teised laulsid.  :D 


Poemboy kink


Ma sain selle põdraga koti

Sokid


Host isa vabal ajal




2 kommentaari: