06 detsember 2013

Jinjuta Sünnipäev etc.


Esmaspäeval (3.12) oli koolis snowboardingu trenni reklaamimine. Instruktor/treener oli nii tore, et hakkasin asja kaaluma. Kuulasime, rääkisime- kogu asi tundus nii põnev. Lõpuks käisin neli korda edasi-tagasi, iga kord olid uued küsimused. Esimesel korral öeldi, et 150$ eest saab kaks kuud trennis käia, midagi juurde ei pea maksma. Hiljem selgus, et kõik snowboardi ja asjad peab ise ostma + mäepilet ei ole hinnasees. Vajasin natuke aega ja lubasin järgmine päev tagasi minna. Seal samas kõrval reklaamiti Military Schooli. Lõuatõmbamise kang oli üles pandud ning kõik võisid ennast proovile panna. Mulle käidi ka peale, aga ei läinud. Sain juba peale vaadates aru, et ma ei hüppa kanginigi välja. Füüsikas üritas Poemboy mind ümber veenda, et ma ikka ühineks militaryga. See toimub suvel, 2 aastat. Meenutasin talle, et ma lähen suvel tagasi, aga ta lasi selle kõrvust mööda ja jätkas oma joru..
Selles samas tunnis, rääkis üks poiss, kuidas tema ja ta pere ei reisi kunagi Prantsusmaale, kuna väidetavalt nad ei pese ennast.  USAkad suudavad mind iga päev üllatada. 

Peale tunde läksime Jinjuta sünnipäeva tähistama. Plaanisime ta Jaapani restorani viia, kuid kahjus avati see alles õhtul. Õues oli vihm ja külm, seega kõndisime lihtsalt lähimasse Itaalia restorani, väga uhke koht. Ukse peal haaras teenindaja meid kohe sappa ning juhatas lauda. Rääkis väga tasase häälega ja käis iga 5 minuti tagant kontrollimas, kas kõik on hästi. 

Kolmapäeval (4.12) oli  Brenna, Emily ja Kelly sünnipäev. Brennale mõtlesin Eesti komme viia. Ta oli nii õnnelik nende üle, et terve mu päev oli korda läinud. :D
  Söögivahetunnis pakuti tasuta Mexican foodi! Olin just lõuna koju unustanud. Rääkisime veel snowboardingu instructoriga. See 150$ sisaldab ainult võistluste särgi ja söögi raha. Peaksin iga päev umbes 50$ varustuse rentimise eest maksma + mäe pilet. Nii et see plaan jääb (kahjuks) katki.  Läksime main offisisse uurima, mis võimalusi neil veel pakkuda on. Winter sportidega enam liituda ei saa, kõik on juba alanud. See-eest, soovitas ta meile erinevaid kohti, kus saab snowtubingut teha, murdmaad sõita ja uisutada. Loomulikult saame ka Brightoni mäele alati minna. 

Täna (5.12) olin enda üle uhke, kontrollisime kirjanduses kodutööd ja ainsad valed vastused olid viimased neli, mis ma pinginaabri pealt spikerdasin. Pidin ühe enda vastustest ette lugema, mille peale õpetaja lausus: "I love how she tries to speak English"
Söögivahetunnis registreerisin ennast Blood Drive ehk nõustusin lähitulevikus verd annetada. Räägiti, et see päästab kuni kolme inimese elu ja selle nimel, ma usun, on valmis iga üks seda tegema! Poleks elu sees arvanud, et ma lasen ennast vabatahtlikult torkida..
Lisaks tehti mulle aastaraamatu jaoks intervjuu. Pidin erinevustest rääkima/kirjutama, tehti pilt ja korras. Kooris laulsime natuke ning enamus ajast kaunistasime klassi. Me, Marianna ja Miyuga, pidime paberist lumememme tegema..
Peale kooli, käisime host vanematega poes kõndimas :D. See on lihtsalt uskumatu, kui palju ühes poes võib süüa pakkuda. Iga nurga peal on kaks-kolm letti. Meil host emaga, oli koju sõites tunne, nagu oleks prae ära söönud. Ainuke ost oli pakk mini-juustukooke. Issand, kui head need olid.
Kui host ema hiljem tööle läks, tahtis host isa shoppama minna (I’m not suprised). Autos rääkis ta elavalt, kuidas ta kõige pealt viib oma vanad lipsud tagasi ning siis saame talle uued osta!! Uute valimiseks läks umbes tund aega. Siis käisime mulle jõulukinke ostmas. Ta väitis, et enne me koju ei lähe, kui ta on mulle kingi ostnud.. Vastasel juhul, lubas ta mulle raamitud Riley pildi kinkida. 
Ta ei jää mind kunagi uskuma, et ma oleks šokolaadi või kuuseoksa üle ka õnnelik. Mulle poleks üldse midagi vaja, mul on mu vahetusaasta! 
Igal juhul leidsime paar asja, ostsime ära. Jõuluõhtul, pean kinki avades väga õnnelikku-üllatunud nägu tegema ning hõiskama: "Täpselt seda ma tahtsingi!!". 

Ühesõnaga, nalja sai jälle ja mu host vanemad on tõesti ülicoolid!! Host emale on nii koomiline rääkida, kus me käisime -mida tegime. Sealt tulevad ühed parimad reaktsioonid, mida ma näinud olen. :D 






Marianna-Emily-mina-Jinjuta-Carlos-Tom

Free food

Meil on koolis pood, mida õpilased teevad


Hektek käib beebipiltide konkurss




:D:D



Sellist asja võib koolipeal tihti näha




4 kommentaari:

  1. Sa peaksid seda videot http://www.youtube.com/watch?v=ERD2TnMNH98 näitama sellele inimesele, kes kunagi Prantsusmaale ei lähe :)

    Aga muidu, nice american dream you have there. Vahva oled :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Hahaha appi kui hea. :D Kui mul meels on, siis ma näitan talle. :D Ja aitäh!!

      Kustuta
  2. Sul veab :) Loen peaaegu iga päev vahetusõpilaste blogisid ja soov vahetusõpilaseks saada aina kasvab. Edu Sulle :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma nii loodan, et Su soov kasvab piisavalt suureks. :) Kui küsimusi tekib, võid alati küsida. ;)

      Kustuta